۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۹۰۵۱۵
فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نزاجا:

تیم هسته‌ای ایران حقانیت کشورمان را به دنیا ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرار گاه منطقه شمالغرب نزاجا گفت: تیم هسته‌ای ایران موفق شد با وجود تمام فشارها و کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در این مذاکرات، حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به مردم ثابت کند.
امير ملکيان فرمانده شمالغرب نزاجا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حشمت‌الله ملکیان، فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نزاجا، امروز در مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک موفقیت تیم ایران در مذاکرات 5+1 گفت: صبح امروز استکبار بعد از تمام کینه‌توزی‌ها در مقابل حقانیت ایران اسلامی تسلیم شدند.

 

امیر ملکیان اظهار کرد: تیم هسته‌ای ایران موفق شد  با وجود تمام فشارها و کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در این مذاکرات، حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به مردم ثابت کند.
 
وی  در ادامه با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران با تاسی از قیام امام حسین(ع) در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر زورگویی ها ایستادگی کرد و امروز نیز با ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها، حقانیت نظام اسلامی را به دنیا نشان داد.
 
ملکیان موفقیت های نظام جمهوری اسلانی را در سایه تمسک به قرآن و ائمه اطهار(ع) دانست و افزود:  امروز ایران اسلامی قدرتمندانه‌ تر از هر روز در مقابل استکبار ایستاده و با وجود تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی پای میز مذاکره نشست و دشمنان فهمیدند کاری از دستشان بر نمی‌آید.
 
فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نزاجا ادامه داد: ایران اسلامی به نعمت انقلاب اسلامی و حرمت قرآن و با توکل بر خدا بر تمام مشکلات پیروز شده و زیر سایه امام زمان (ع) پاینده خواهد ماند.
 
منصور آقا محمدی، مسؤول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: پرچم قرآنی جمهوری اسلامی ایران تیری بر چشمان دشمنان است.
 
آقا محمدی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران 250 قاری و 700 حافظ قرآن شاخص و برجسته کشور را به جامعه معرفی کرده است.
 
گفتنی است، سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی قرارگاه شمالغرب ارتش با حضور 300 نفر از قاریان برتر از امروز به مدت سه روز در مسجد امیر المومنین (ع) ارومیه برگزار می شود.
 
بازدید از موزه، برگزاری محفل انس با قرآن در یکی از مساجد ارومیه، و برپایی نمایشگاه علوم قرآنی از برنامه های جنبی سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
 
مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها پنجم آذر ساعت 10 صبح برگزار می‌شود./936/پ203/س
ارسال نظرات