۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۹۰۷۳۷

وخامت وضع جسمانی آیت الله نمر

خبرگزاری رسا ـ شرایط جسمانی یکی از علمای انقلابی شیعه عربستان به دلیل حبس و بی اعتنایی این دولت، وخیم عنوان شده است.
شيخ نمر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ تیسیر باقر نمر برادر آیت الله شیخ باقر النمر و امام جمعه مسجد امام حسین (ع) در شهر العوامیه عربستان امروز در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: آیت الله نمر بعد از 500 روز حبس،  توان خم کردن زانوی پای خود به طور کامل را ندارد.


وی با اشاره به کوتاهی رژیم آل‎سعود در درمان آیت الله نمر بیان داشت: عدم سلامتی آیت الله نمر نتیجه عدم درمان کامل و مناسب این عالم عربستانی است.


حجت الاسلام شیخ تیسیر باقر نمر بیان داشت: نیروهای امنیتی آل‎سعود در هنگام یورش به آیت الله نمر، وی را به ضرب گلوله زخمی کردند و در حال حاضر گلوله‎های این یورش در ران برادرم وجود دارد و معلوم نیست که آل‎سعود با چه هدفی بعد از این مدت طولانی چرا گلوله‎ها را از بدنش در نیاورده‎اند.


امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شرایط آیت الله نمر را بسیار بد توصیف کرد و اظهار داشت: وی در حال حاضر در سلول انفرادی بدون دیدن آفتاب قرار دارد.


گفتنی است آیت الله شیخ نمر باقر نمر در 8 جولای 2012 در حالی که سوار ماشین شخصی به سمت منزلش حرکت می کرد مورد تیراندازی شدید نیروهای امنیتی قرار گرفت و با جود این که به شدت خونریزی می کرد، بازداشت شد./994/ب902/د

ارسال نظرات