۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۹۱۰۴۳

ایجاد کافی‎نت اختصاصی برای بانوان مسلمان در یمن

خبرگزاری رسا ـ کافی‎نت ویژه بانوان مسلمان در شهر صنعا، پایتخت یمن تاسیس شد.
کافي نت بانوان در يمن
 
به گزارش خبرگزاری رسا، بانوان مسلمان یمنی از این پس می توانند برای جستجو در اینترنت به کافی نت اختصاصی بانوان که به تازگی در شهر صنعا، پایتخت این کشور ایجاد شده مراجعه کنند.
 
تگرید علی، بانوی یمنی که مالکیت این کافی نت را بر عهده دارد هدف از تاسیس آن را ایجاد مکانی امن و راحت برای زنان کشورش عنوان کرد.
 
وی می گوید: کافی نت های دیگر مختلط هستند، البته برخی از آنها مکان های خاصی را به خانم ها اختصاص داده اند اما معمولا بخش مخصوص خانم ها کوچک و محدود است، به همین دلیل من تصمیم گرفتم که کافی نت مخصوص بانوان راه اندازی کنم.
 
بانوان مسلمان یمنی نظر مثبتی نسبت به نخستین کافی نت مخصوص بانوان در این کشور دارند.
 
بازیدکنندگان از نخستین کافی نت ویژه بانوان در پایتخت یمن می گویند که می توانند در این مکان به استراحت و صرف غذای سبک نیز بپردازند.
 
یکی از بانوان مسلمان یمنی که زیاد به کافی نت مراجعه می کند می گوید: زنان یمنی در یافتن مکان مناسب برای گذراندن اوقات فراغت با مشکل جدی روبرو هستند اما این کافی نت مکان امن و راحتی برای آنان به نظر می رسد.
 
یکی دیگر از زنان ساکن در شهر صنعا، پایتخت یمن نیز می گوید که این کافی نت علاوه بر امکان دسترسی به اینترنت مکانی مناسب برای آشنایی با سایر بانوان مسلمان و بحث و گفت و گو در مورد مسائل مختلفی نظیر شیوه نگهداری از کودکان و خانه داری محسوب می شود./990/ب903/د
ارسال نظرات