۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۹۱۲۲۳
رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان خبر داد؛

افزایش همکاری‌های آموزش و پرورش اصفهان و دفتر تبلیغات اسلامی

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: به دلیل اجرای موفقیت آمیز طرح مبلغان دینی در مدارس استان، مدیران آموزش و پرورش استان خواستار ادامه یافتن این طرح در سایر مدارس هستند.
حجت الاسلام ارزاني2

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار رسا در اصفهان  در مورد همکاری این دفتر با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: از ابتدای آذر ماه امسال و با انعقاد قرارداد همکاری بین دفتر تبلیغات و بنیاد شهید، 5 نفر از مبلغان تخصصی در امر خانواده برای آموزش مبانی تربیت و تحکیم روابط خانواده دینی به خانواده های محترم شهدا و ایثارگران به این بنیاد اعزام شده اند.

وی در مورد محتوای برنامه‌های آموزشی این مبلغان گفت: کلیه مهارت های لازم جهت برخورداری از یک زندگی دینی با سرفصل هایی همچون مبانی و مفهوم سبک زندگی اسلامی، تفکر، تدبیر، یادگیری و تعامل با دیگران به خانواده ها آموزش داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از ابتدای آذرماه و به مدت دو ماه و درقالب 20 جلسه آموزشی 2 ساعتی در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان در باره همکاری دفتر تبلیغات با بنیاد شهید افزود: بنا بر درخواست بنیاد شهید در ماه مبارک رمضان 60 نفر از مشاورین متخصص دفتر تبلیغات در گلستان شهدای اصفهان به ارائه مشاوره و پاسخ گویی به سؤالات عموم شهروندان پرداختند.

این استاد حوزه و دانشگاه در مورد همکاری دفتر و نواحی مختلف آموزش و پرورش استان نیز خاطر نشان کرد: اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار همکاری بسیار خوبی با ما داشته است و امسال چهارمین سال است که این اداره از مبلغان در 300 مدرسه این ناحیه استفاده می کند.

وی در مورد این همکاری افزود: 30 نفر از مبلغان در مدارس این ناحیه در هفته 4 ساعت اجرای برنامه با محتوای مسائل تربیتی و دینی مربوط به خانواده کودک و نوجوان، کلام و عقائد و ارائه مشاوره داشته اند.

رییس دبیرخانه ادیان توحیدی درباره تأثیر این حرکت فرهنگی در مدارس عنوان داشت: در جلسه هفته قبل دفتر تبلیغات با مدیران آموزش و پرورش با که با هدف برنامه ریزی در سال تحصیلی جدید برگزار شد، مدیران ضمن اعلام رضایت و استقبال خانواده ها از تأثیر طرح تبلیغی بر روی فرزندان خواستار ادامه یافتن این طرح شدند.

وی در پایان افزود: به دلیل موفقیت آمیز بودن طرح در ناحیه چهار، مدیران  ناحیه سه نیز با همکاری ستاد اقامه نماز ناحیه سه اقدام به برگزاری این طرح در مدارس کرده اند./939/پ202/س

ارسال نظرات