۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۹۱۲۳۳
الوفاق هشدار داد؛

زنان بحرینی در معرض بدترین نقض حقوق قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق بحرین هشدار داد، زنان این کشور در معرض زشت‎ترین موارد نقض حقوق و تعرض قرار دارند.
زنان بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العالم، اداره امور زنان جمعیت الوفاق بحرین امروز در بیانیه‎ای اعلام کرد: نقض حقوق زنان به دست رژیم بحرین تا اندازه ای است که عرق شرم بر پیشانی انسان می نشیند.


دراین بیانیه همچنین آمده است که رژیم حاکم با تعرض و نقض حقوق زنان، همه ارزش ها و مبانی دینی و حقوق بشری را زیر پا گذاشته است.


این بیانیه همچنین تاکید کرد: درحالی که شورای عالی زنان وابسته به رژیم حاکم روز یکم دسامبر هر سال را به عنوان روز زن بحرینی جشن می گیرد؛ این رژیم عملا هر روز در حال نقض حقوق و کرامت و انسانیت زنان است، که آخرین نمونه آن حمله و ضرب وشتم مادر «قیس عباس» از شهروندان زندانی است. نیروهای رژیم بحرین چند روز پیش با یورش به خانه این مادر بحرینی وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.


اداره امور زنان جمعیت وفاق در ادامه این بیانیه تاکید کرد: رژیم بحرین از فعالیت زنان در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی واقتصادی جلوگیری می کند و آنان را در معرض انواع اهانت‎ها، شکنجه، بازداشت و محاکمه قرار می دهد.


الوفاق تاکید کرد: تلویزیون بحرین به همراه شبکه های اجتماعی دولتی در اینترنت در فتنه انگیزی و اقدامات تحریک آمیز برای بازداشت زنان و اهانت به آن‎ها سهیم بوده‎اند، و این اقدامات درسایه سکوت مراجع رسمی و در صدر آنها شورای عالی زنان صورت گرفته است؛ شورایی که تلاش می کند چهره این رژیم را خوب جلوه دهد./994/ب102/د

ارسال نظرات