۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۹۱۳۳۴
15 آذرماه؛

محفل انس با قرآن آستان حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ محفل انس با قرآن این هفته آستان حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع)، جمعه 15 آذرماه با حضور اکبر سلامی و جعفر فردی از قاریان کشورمان برگزار می‌شود.
انس با قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا، محفل انس با قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) که جمعه هر هفته در مصلی ری برگزار می‌شود، طی هفته جاری با حضور اکبر سلامی و جعفر فردی از قاریان کشورمان برگزار خواهد شد.

 

براساس این گزارش، در محفل انس با قرآن کریم این هفته آستان حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع)، گروه حفظ قرآن کریم نیز حضور خواهند داشت و همچنین در این برنامه که جمعه، 15 آذرماه پس از نماز مغرب و عشا در مصلی بزرگ ری برگزار می‌شود، یراق‌بافان، مجری برنامه خواهد بود.

 

بنابراین گزارش، مراسم دعای ندبه جمعه 15 آذرماه از ساعت هفت صبح با مداحی احمد زین‌العابدین‌فرد و دعای کمیل پنجشنبه، 14 آذرماه پس از نماز مغرب و عشا با حضور حمید رمضانپور از مداحان اهل بیت(ع) این هفته آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌ الحسنی(ع) در مصلی بزرگ ری برگزار می‌شود.

 

این گزارش می‌افزاید، جلسه تفسیر قرآن این هفته آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) نیز ساعت هشت صبح روز چهارشنبه، 13 آذرماه در تولیت آستان مقدس برگزار می‌شود و کلاس تجوید و صوت و لحن نیز عصر روز چهارشنبه، 13 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌درچه‌ای در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) برگزار خواهد شد./9598/د102/ی

ارسال نظرات