۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۹۱۵۹۴
آیت الله نابلسی:

شهادت راه مجاهدان برای رسیدن به پیروزی است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه صیدای لبنان با محکومیت ترور شهید حسان اللقیس، شهادت را وسیله و راه مقاومت اسلامی برای رسیدن به پیروزی عنوان کرد.
آيت الله شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، خطیب جمعه و مدیر حوزه  علمیه امام صادق(ع) صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد شهادت یکی از فرماندهان حزب الله را تسلیت گفت و افزود: مقاومت اسلامی از آغاز جنگ با دشمن صهیونیسم به این مسأله واقف بود که این نزاع ادامه دار و سرشار از خطر است و بر همین اساس به نبرد با دشمن در زمینه های مختلف پرداخته تا به پیروزی نهایی دست یابد.

 

وی افزود: خانواده های شهدا و فداکاران نیز با وجود مشکلات داخلی و چالش های خارجی به تقدیم شهدا پرداختند، زیرا آنان با اعتماد کامل، اراده ای ثابت و ایمان به عدالت مقاومت به این مسیر قدم گذاشته اند.

 

آیت الله نابلسی به دستاوردهای مقاومت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن صهیونیسم به خوبی با دستاوردهای مقاومت به ویژه در دو دهه گذشته آشنا بوده و از پیشرفت های بی نظیر مقاومت در زمینه های مختلف آشنا است.

 

خطیب جمعه صیدا تصریح کرد: دشمن صهیونیسم با علم به این پیشرفت ها در حال تلاش برای ترور مجاهدان مقاومت به وسیله مزدورانش است. ترور شهید اللقیس نیز از جنایت هایی است که رژیم اشغالگر با هدف کاهش اراده مقاومت صورت داد.

 

وی ادامه داد: صهیونیست ها همانند گذشته در محاسبات خود مرتکب اشتباه شدند و گمان کردند با چنین جنایت هایی می تواند مقاومان را ناامید سازند، اما همه دشمنان مقاومت بدانند که شهادت، وسیله ای پرقدرت و پیشرفته ای است که به شکست منجر نمی شود.

 

آیت الله نابلسی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهر صیدا بر لزوم کنترل امنیت طرابلس تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: از حضور نیروهای امنیتی در طرابلس برای کنترل امنیت این شهر حمایت کرده و از هموطنان در این شهر می خواهیم با ارتش همکاری کنند، زیرا تنش و آشوب به نفع هیچ کس نیست./980/ب901/د

ارسال نظرات