۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۹۱۶۰۸

برگزاری همایش بین‌المللی «IT و خدمت به قرآن» در مدینه

خبرگزاری رسا ـ همایش بین‌المللی «بهره‌وری از فن‌آوری اطلاعات(IT) برای خدمت به قرآن و علوم قرآنی» اول دی‌ماه سال جاری به همت دانشگاه «طیبه» عربستان در «مدینه منوره» برگزار می‌شود.
همايش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بین‌المللی «بهره‌وری از فن‌آوری اطلاعات(IT) برای خدمت به قرآن و علوم قرآنی» اول دی‌ماه سال جاری به همت دانشگاه «طیبه» عربستان در «مدینه منوره» برگزار می‌شود.

 

این همایش با حضور پژوهشگران و کارشناسان IT فعال در حوزه خدمت به قرآن و علوم قرآنی برگزار می‌شود و به مدت چهار روز ادامه دارد.


فراهم‌کردن فرصت تبادل نتایج پژوهش‌ها و اکتشافات در زمینه استفاده از IT و خدمت به قرآن و بررسی رویکردهای آینده در این زمینه از اهداف برگزاری همایش عنوان شده است.


«IT و خدمت به علم قرائات»، «IT و خدمت به علم تفسیر قرآن»، «محیط آموزش مجازی و خدمت به قرآن و علوم قرآنی»، «استانداردهای کیفیت در استفاده از IT با هدف خدمت به قرآن و علوم قرآنی» و «پژوهش‌های پشتیبان در کاربردی‌کردنIT  با هدف خدمت به قرآن و علوم قرآنی» از محورهای مورد بررسی در همایش عنوان شده است.


علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند خلاصه مقالات خود را به این سایت ارسال کنند. مقالات پس از داوری از سوی کارشناسان در قالب کتابی چاپ و روی این پایگاه اینترنتی قرار خواهد گرفت./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات