۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۹۱۷۳۹

عجایب هفتگانه اسلامی معرفی می‎شود

خبرگزاری رسا ـ عجایب هفتگانه اسلامی به زودی به وسیله گروهی از کارشناسان صنعت گردشگری و با رای مردم انتخاب و معرفی می‎شوند.
ميدان امام در اصفهان
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری thenational.ae، موسسه سوئیسی New7Wonders با راه اندازی کمپینی قصد دارد که عجایب هفتگانه اسلامی را شناسایی کرده و به همگان معرفی کند.
 
به گفته سازمان دهندگان این کمپین، لیستی از بناهای محبوب و نمادهایی که نشان دهنده میراث اسلامی در سراسر جهان هستند انتخاب شده و عجایب هفتگانه اسلامی از طریق رای گیری اینترنتی و استفاده از نظرات متخصصان انتخاب می شوند.
 
بنیاد سوئیسی New7Wonders با اعلام این که راه اندازی این کمپین همچنان مراحل اولیه خود را سپری می کند اظهار امیدواری کرد که مسلمانان سراسر جهان از این طرح استقبال کنند.
 
برنارد وبر، پایه گذار و رییس بنیاد New7Wonders در این ارتباط می گوید: من همواره احساس می کردم که جهان اسلام با جهان عرب تفاوت دارد و البته باید هم همین طور باشد، چرا که من یاد گرفته ام که جهان عرب و جهان اسلام تنوع بسیاری دارند.
 
گفتنی است مسجد و میدان امام در اصفهان نیز از جمله شاهکارهای تاریخی اسلامی است که احتمال حضور آن در لیست اولیه زیاد است./990/ب904/د
ارسال نظرات