۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۹۱۷۹۶

حزب‌الله بر ثبات موضع حامیانه در قبال ملت بحرین تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع همیشگی و حامیانه حزب‌الله در قبال مساله ملت مظلوم بحرین ثابت است و هرگز تغییر نخواهد کرد.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب‌الله دیروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: موضعی که هیاتی از شبکه المنار و رادیو نور به نمایندگی از رسانه‌های لبنان در نشست مجمع عمومی اتحادیه رادیوهای عربی در تونس اتخاذ کرد، دیدگاه مختص این هیئت بوده و رهبر حزب‌الله آن را بازنگری و بررسی نکرده است.


حزب‌الله تأکید کرد: موضع همیشگی و حامیانه حزب‌الله در قبال مسئله ملت مظلوم بحرین ثابت است و هرگز تغییر نخواهد کرد.


در این بیانیه آمده است: ما معتقدیم که مقامات بحرینی ظلم بزرگی را در حق ملتشان مرتکب می‌شوند و همچنان محرومیت ملت بحرین از حقوق بدیهی خود مبنی بر حق مشارکت سیاسی محروم هستند.


حزب‌الله تأکید کرد: کسی که باید از وی عذرخواهی شود، ملت بحرین است، ملتی که کم‌نظیر بوده و بیش از دو سال است که صبر و بردباری پیشه ‌کرده است.


بیانیه این حزب‌ حاکی است: ملت بحرین از خفقان و همه شیوه‌های خودسرانه سرکوب از سوی رژیم حاکم رنج می‌کشد، رژیمی که فشارها برای بستن دهان‌ها و ساکت‌کردن صدای حق هرگز نفعی برایش ندارد.


حزب‌الله لبنان با تأکید بر این که رسانه‌های گروهی در نشان‌دادن مظلومیت ملت شریف بحرین کوتاهی می‌کنند، ادامه داد: تهدید، ایجاد هراس در بین مردم و اتهام ظالمانه آل خلیفه در حق کسانی که در کنار ملت بحرین و مسئله عادلانه آن ایستاده‌اند، بیانگر ناتوانی و عدم قدرت رژیم حاکم در گفت‌و‌گو با ملتش است.


پیش از این رسانه‌های گروهی اعلام کرده بودند که هیئتی از شبکه المنار و رادیو نور به نمایندگی از اداره گروه لبنانی رسانه‌ها در نشست ویژه مجمع عمومی اتحادیه رادیوهای کشورهای عربی در تونس از دولت بحرین به خاطر پوشش وقایع این کشور عذرخواهی کرده بود./982/ب103/د

منبع : ایکنا

ارسال نظرات