۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۹۲۰۰۶
نماینده پارلمان لبنان:

اختلاف نظر میان ایران و حزب الله تنها یک رویاست

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان هرگونه اختلاف میان ایران و حزب الله و تجدیدنظر ایران در قبال رژیم اشغالگر را خواب و رویا توصیف کرد.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، نماینده فراکسیون الوفاء للمقاومه لبنان، هرگونه اختلاف نظر میان ایران و حزب الله را رد کرد و گفت: هرگونه اختلاف نظر میان جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان و همچنین تجدید نظر ایران در مواضع خود در قبال رژیم صهیونیستی تنها خواب و رویاست و وسوسه هایی هستند که از سوی شیطان ترویج داده می شوند.

 

وی افزود: انزجار خاطر پدر یکی از شهدای حزب الله در سوریه به دلیل جهاد فرزند وی نیز یکی دیگر از اکاذیب است که مراسم های صورت گرفته که به صورت مستقیم پخش شد نیز دلیلی بر دروغ بودن این مدعاست.

 

الموسوی از اقدام جنایتکارانه تکفیری ها به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: کسانی که از تکفیری ها دفاع می کنند به هیچ وجه راه حق و انسانیت را در پیش نمی گیرند. آنان ذبح مسلمانان و مسیحیان، نبش قبور، تخریب مقدسات و ارسال خودروهای بمب گذاری شده را با کینه و ظلمی که دارند، توجیه می کنند.

 

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به توجیه کشتار مردم به دلیل حضور نیروهای حزب الله در سوریه از سوی حامیان تروریسم، ادامه داد: به این افراد یادآور می شوم که تروریست ها پیش از آنکه حزب الله برای دفاع از مظلومان وارد سوریه شود، به ذبح و قتل و ربایش خانواده های بی گناه در روستاهای هم مرز با سوریه می پرداختند.

 

وی تأکید کرد: حامیان تروریست ها چگونه می توانند جنایتهای بزرگی نظیر ترور علامه محمد سعید البوطی و ده ها نمازگزار مومن و همچنین ربایش راهبه های محترم توجیه کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات