۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۹۲۴۹۱

برترین های مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف استان سمنان معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از معرفی نفرات برتر رقابت‌های استانی اذان، ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خبر داد.
مسابقات قرآني استان سمنان

حجت الاسلام مهدی یوسف تبار، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در سمنان گفت: نفرات برتر مسابقات استانی اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان پس جمع‌بندی نتایج از سوی هیات داوران مشخص شدند تا به عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری اعزام شوند.

 

وی افزود: حجت اله هراسانیان، هوشنگ سلیمی و مرتضی خادم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم در رشته اذان بزرگسالان و علیرضا شعبانی، مهران رضوانی و علی صفاری رتبه‌های اول تا سوم اذان شکوفه ها در رده نونهالان را کسب کردند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اضافه‌کرد: در بخش ابتهال خواهران فهیمه گلپایگانی اول، مهدیه اسماعیل پور دوم و عطیه تبیانیان سوم و در بخش برادران این رشته نیز محسن سفیدیان اول و سید محمد حسینی پور و محمد اسماعیل آریا منش دوم و سوم شدند.

 

حجت الاسلام یوسف تبار تصریح کرد: در بخش تواشیح خواهران نیز گروه فدک الزهرا(س) اول، گروه میثاق 1 دامغان دوم و گروه آل یاسین سوم شدند و گروه‌های میثاق 1 دامغان، میثاق 2 دامغان و قدر شاهرود به ترتیب رتبه‌های برتر تواشیح برادران استان سمنان را به‌دست آوردند.

 

وی به برترین‌های هم‌خوانی قرآن کریم در 2 گروه خواهران و برادران نیز اشاره‌کرد و عنوان داشت: گروه میثاق 1 دامغان، گروه میثاق 2 دامغان و گروه وصال سمنان رتبه های اول تا سوم برادران و گروه‌های فدک الزهرای سمنان، میثاق 1 دامغان و میثاق 2 دامغان سه گروه برتر خواهران در بخش هم‌خوانی قرآن کریم این دوره از رقابت‌ها بودند.

 

حجت الاسلام یوسف تبار یاد آورشد: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه فعالان قرآنی استان سمنان از هشت شهرستان میامی، شاهرود، دامغان، سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان و گرمسار به مدت یک روز در دو رده سنی کمتر و بیشتر از 16 سال در رشته‌های اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی در محل امام‌زاده یحیی(ع) سمنان به رقابت پرداختند./977/ت303/ب

ارسال نظرات