۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۹۲۴۹۵

پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در پی ارتحال آیت الله مروی

خبرگزاری رسا ـ شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان به مناسبت درگذشت آیت الله حاج شیخ علی مروی پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد: ایشان در سایه بندگی حضرت حق و تهذیب نفس، دفاع از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرلوحه زندگی عالمانه خود قرار داد.
پيام تسليت حوزه علميه خراسان در پي ارتحال آيت الله مروي

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور پیامی، ارتحال عالم پارسا و پرهیزگار مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی مروی (ره) را به طلاب حوزه‌های علمیه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

بخش هایی از این پیام به این شرح است: ارتحال عالم پارسا و پرهیزگار، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی مروی(ره) که عمر پربرکت خود را در نشر معارف الهی و سنگر امامت جماعت، سپری نمود، موجب تأثر و تألم گردید.

این عالم ربانی از دانش آموختگان حوزه علمیه مشهد بود که از محضر اساتیدی همچون مرحوم حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره) و حضرت آیت الله میلانی(ره) بهره برد و در قبل و بعد از انقلاب، نقش مؤثری را در حمایت از انقلاب اسلامی ایفا کرد.

ایشان در سایه بندگی حضرت حق و تهذیب نفس، دفاع از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرلوحه زندگی عالمانه خود قرار داد. /971/د102/ج
 

ارسال نظرات