۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۹۲۸۸۵
در نخستین جشنواره استانی علامه حلی در همدان؛

بانوان طلبه 70 درصد جوایز جشنواره علامه حلی همدان را کسب کردند

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره علامه حلی گفت: بانوان طلبه توانستند در نخستین جشنواره استانی علامه حلی در همدان 70 درصد جوایز را از آن خود کنند.
جشنواره علامه حلي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی علامه حلی در همدان که در سالن انصار این شهر برگزار شد، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا دبیر جشنواره علامه حلی در سخنانی با اشاره به اینکه امسال نخستین جشنواره استانی علامه حلی همدان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود این 376 اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی استان همدان ارسال شد که 148 اثر از میان آنها به بانوان طلبه تعلق داشت.
وی با اشاره به حضور چشمگیر بانوان طلبه در این جشنواره ادامه داد: طلاب خواهر 14 عنوان از 20 عنوان برگزیده و شایسته تقدیر یعنی 70 درصد جوایز این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
دبیر جشنواره علامه حلی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های استانی علامه حلی در سال‌های اخیر، تصریح کرد: این امر موجب افزایش قابل ملاحظه آثار ارائه شده به این جشنواره شده است.
وی با اشاره به اینکه بانوان طلبه استان همدان در سال گذشته 67 اثر به جشنواره علامه حلی ارائه کردند، ادامه داد: تعداد این آثار در سال جاری به 148 اثر رسیده است.
حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با اشاره به اینکه جشنواره استانی علامه حلی در شش استان دیگر نیز برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد تا پایان دی‌ماه شاهد اتمام فعالیت جشنواره‌های علامه حلی در این استان‌ها باشیم.
وی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و تخصیص اعتبار مورد نیاز پژوهش شاهد موفقیت‌های بیشتر خواهران طلبه در همه استان‌ها باشیم.
در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام علی عماد معاون پژوهش حوزه‌های علمیه برادران و رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره علامه حلی در مورد جایگاه پژوهش در حوزه‌های علمیه به ایراد سخن پرداخت./9191/د102/ن
ارسال نظرات