۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۹۲۹۶۷
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

رسالت آموزش و پرورش تربیت آینده سازان ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان رسالت ذاتی آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی بیان کرد.
اموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدرضامبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان صبح امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان در مرکز حوزه های علمیه استان، با بیان این که عظیمترین نهاد که با تمام خانوادههای ایرانی در ارتباط بوده آموزش و پرورش است، گفت: رسالت ذاتی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی است.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی در صدد به انحراف کشیدن دانش آموز هستند، افزود:  دشمنان  می خواهند با برنامه ریزی بلند مدت در مسیر انقلاب و اسلام انحراف ایجاد کنند.

حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی منسجم و کارشناسی برای مقابله با تهاجم فرهنگی بیش از گذشته تلاش کرد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که رسالت ذاتی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت نسل آینده است، بیان داشت: اگر بتوانیم آینده سازان ایران اسلامی را با تمام مهارت ها آشنا کنیم، گام مؤثری در رسیدن به اهداف عالی تربیتی و پرورشی برداشته ایم.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به این که آموزش و پرورش دستگاه مهم و تأثیرگذار جامعه است، خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه از جمله مسؤولان، معلمان و خانواده ها باید تلاش کنیم تا زمینه رشد و ترقی آموزش و پرورش فراهم شود.

وی تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش تقویت و حمایت شود زیرساختهای توسعه و پیشرفت کشور تقویت میشوند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که اساس رشد و ترقی کشور اعتلای آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: امید است با همکاری همه نیروهای مؤمن آموزش و پرورش و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی، وزارت آموزش و پرورش بتواند گام های جدی و درخوری را در مسیر تعالی نظام تعلیم و تربیت اسلامی بردارد./9451/ت302/ب

ارسال نظرات