۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۹۳۱۱۷

انتشار کتاب صوتی داستان‎های اسلامی ویژه کودکان در انگلیس

خبرگزاری رسا ـ کتاب صوتی داستان‎های اسلامی ویژه کودکان به زبان انگلیسی به وسیله یک زوج مسلمان در انگلیس منتشر شد.
کتاب صوتي داستان هاي اسلامي به زبان انگليسي
 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری الشرق الاوسط، یک زوج مسلمان به نام های ادیبه آتاوا و عبدالمتین صنصام در انگلیس کتاب صوتی داستان های اسلامی به زبان انگلیسی ویژه کودکان را در انگلیس منتشر کردند.
 این زوج جوان اقدام به تاسیس شرکتی تحت عنوان Miraj  Audio کرده اند که تمرکز اصلی آن انتشار داستان های اسلامی به زبان انگلیسی در قالب کتاب های صوتی است.
 ادیبه آتاوا در بیان هدف خود و همسرش از تولید چنین کتاب هایی می گوید: برای یافتن کتاب صوتی مناسبی که داستان های اسلامی را به زبان انگلیسی برای فرزندمان بیان کند هیچ موردی را در فروشگاه های آنلاین نیافتیم.
 
وی افزود: داستان و بازی های بسیاری در مورد غول ها و قهرمانان افسانه ای وجود داشت اما ما به عنوان والدین مسلمان قصد داشتیم که آموزه های اسلام و قهرمانان مسلمان را به فرزندمان معرفی کنیم.
 ادیبه آتاوا خاطرنشان کرد: هیچ کس در کشورهای غربی داستان های اسلامی و منطبق با اصول دینی را که به زبان انگلیسی قابل فهمی بیان شده و در تولید آن از تکنیک های روز دنیا استفاده شده باشد عرضه نمی کند.
 
این بانوی مسلمان در ادامه گفت: پس از مدتی جستجو تعدادی داستان اسلامی به زبان انگلیسی پیدا کردیم اما این داستان ها نیز به نحوی که برای کودکان قابل فهم باشد بیان نشده بودند.
 ادیبه آتاوا سال های زیادی در رادیوی دولتی انگلیس کار کرده و همسرش عبدالمتین نیز استاد دانشگاه در رشته تولید صدا است.
 آنها به کمک یکدیگر شرکت Miraj  Audio را در انگلیس تاسیس کردند که نخستین شرکت دنیا در زمینه تولید کتاب های صوتی برای کودکان مسلمان محسوب می شود./990/د102/ع


ارسال نظرات