۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۹۳۱۴۹

تغییر پایتخت بی بی سی را به شیطنت وا داشت

خبرگزاری رسا ـ بی بی سی فارسی با یک اقدام غیر حرفه ای این بار نیز سعی داشت با تخریب وجهه نمایندگان مجلس، اعتماد مخاطبانش را از تصمیمات مهم مسئولین کشوری سلب نماید.
نوبت شما

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ بی بی سی فارسی در برنامه "نوبت شما"ی سه شنبه 3 دی، با پرداختن به موضوع تغییر پایتخت ایران در تلاش بود بار دیگر سیاست های کلی نظام را به چالش بکشد.


مجری نوبت شما طرح این سوال که نظرتان در مورد تغییر پایتخت به شهری کوچک تر چیست و آیا این کار شدنی هست یا نه، مخاطبان را به دو طیف موافق و مخالف تغییر پایتخت تقسیم کرد.


تهیه کنندگان این برنامه که سابقه طولانی در ایجاد تفرقه بین اقشار و قومیت های مختلف ایران و همچنین ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین نظام جمهوری اسلامی دارند، این بار نیز به شکلی زیرکانه تصمیمات کلان کشور را با طرح سوالات تحریک آمیز به سخره گرفتند.


قابل ذکر است بی بی سی فارسی رأی آوردن این طرح در صحن عمومی مجلس را با اتهام نبود فکر و کارشناسی مناسب در حالی صرفا یک عمل سیاسی خوانده است که حتی یک فرد با نیم نگاهی آگاهانه به سادگی در می یابد زمانی که کلیات یک طرح در صحن عمومی به تایید نمایندگان می رسد، آن زمان است که کار کمیسیون های ذی ربط برای بحث کارشناسی شروع شده و شاید سال ها این بحث و جدل ها به طول بیانجامد.

 

بی بی سی فارسی با یک اقدام غیر حرفه ای این بار نیز سعی داشت با تخریب وجهه نمایندگان مجلس، اعتماد مخاطبانش را از تصمیمات مهم مسئولین کشوری سلب نماید./1421/1409/ح

ارسال نظرات