۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۹۳۲۸۴

تظاهرات یهودیان آمریکا علیه رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ صدها نفر از یهودیان ساکن در آمریکا با تجمع در مقابل دفتر نمایندگی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعتراض خود را نسبت به سیاست‎های این رژیم نشان دادند.
تظاهرات يهوديان آمريکايي عليه اسرائيل
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری عجیب، صدها تن از یهودیان ارتدوکس ساکن در آمریکا در مقابل دفتر نمایندگی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در شهر نیویورک تجمع کرده و اعتراض خود را نسبت به سیاست های این رژیم اعلام کردند.
 
این یهودیان نسبت به قانون جدید تصویب شده در اسرائیل که یهودیان ارتدوکس را ملزم به شرکت در دوره خدمت سربازی اجباری می کند اعتراض داشتند.  
 
به موجب قانون جدیدی که پس از مدت ها جنجال به تصویب رسید یهودیانی که از شرکت در دوره سربازی امتناع کنند زندانی خواهند شد.
 
موشه ایندیگه، روحانی یهودی حاضر در این تجمع اعتراضی با اشاره به این قانون گفت: دین ما اجازه نمی دهد که هر روز یک قانون جدید تصویب شود.
 
این روحانی یهودی ساکن در آمریکا تاکید کرد: ما مخالف رژیم اسرائیل و تمامی جنگ هایی که این رژیم به راه می اندازد هستیم.
 
ژاکوب کلنر، یکی دیگر از یهودیان ارتدوکس حاضر در این تجمع اعتراضی نیز گفت: دولت و ارتش اسرائیل غیرقانونی هستند، چرا که کتاب مقدس ما به یهودیان اجازه تاسیس دولت را نداده است.
 
به گفته پایگاه خبری عجیب، این تجمع اعتراضی به خوبی نشان داد که بسیاری از یهودیان دنیا نیز با رژیم اسرائیل مخالف هستند و آن را غیرقانونی می دانند./990/پ202/ع
ارسال نظرات