۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۹۳۳۹۳
همزمان با سالروز حماسه 9 دی؛

سلسله نشست های تحلیل فتنه 88 در مدارس علمیه خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان از برگزاری سلسله نشست های بصیرتی و تحلیل فتنه 88 ویژه حماسه 9 دی خبرداد.
حماسه 9دي

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، با اشاره به ویژه برنامه های این نهاد همزمان با سالگرد حماسه شکوهمند 9 دی ابراز داشت: برنامه ویژه و گوناگونی از سوی بسیج طلاب استان تدارک دیده شده که امیدواریم تا پس از روز 9 دی برگزار شود.

 

 

وی با بیان این که از مهم ترین ویژه برنامه ها برگزاری نشست های بصیرتی و تحلیل ابعاد فتنه 88 و چگونگی شکل گیری حماسه 9 دی خواهد بود، خاطرنشان کرد: سلسله نشست های بصیرتی با حضور تحلیلگران سیاسی و همچنین حوزوی در مدارس علمیه سراسر استان خوزستان برگزار می شوند.

 

 

حجت الاسلام بهرام با بیان نکاتی پیرامون راهپیمایی عظیم 9 دی در استان و همچنین کلانشهر اهواز گفت: طلاب و روحانیان بسیجی با تشکیل دسته های تجمعاتی در این راهپیمایی باشکوه شرکت خواهند کرد.

 

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز به دیگر برنامه ها اشاره کرد و افزود: تعاملی که با مدیران مدارس علمیه استان صورت گرفته برنامه های ابلاغی از سازمان مرکزی بسیج طلاب و روحانیان پس از بررسی به اجرا درآورده خواهند شد.

 

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در ادامه همچنین با تأکید بر این که جایگاه حوزه علمیه در ابعاد گوناگون سیاسی جامعه تصریح کرد: حوزه علمیه با دیدی هوشمند و بصیر به حوادث و اختلافات در طول فتنه 88 نگاه می کرد.

 

 

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 9 دی نشان از وفاداری و پیروی از دستورات ولایت فقیه است، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب با تدابیری حکیمانه و عالمانه خود نظام اسلامی را از اختلافات فتنه 88 با سلامتی کامل به ساحل آرامش هدایت کرد./9458/ت302/ب

ارسال نظرات