۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۹۳۴۵۵
حزب الله:

ترور«محمد شطح» باهدف بی ثبات کردن لبنان انجام شد

خبرگزاری رسا ـ ترور «محد شطح» وزیر لبنانی با هدف تخریب کشور انجام شده و از دستگاه های امنیتی و قضایی می خواهیم عاملان این حادثه را پیدا و به سزای عملشان برسانند.
لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، ترور«محمد شطح» وزیر پیشین امور مالی لبنان در بیروت درسایه عملیات های تروریستی انجام شد که اتحاد این کشور را نشان گرفته است؛ به همین دلیل حزب الله لبنان در بیانیه ای این جنایت شنیع تروریستی را محکوم و اعلام کرد: حزب الله معتقد است که این جنایت شنیع در چارچوب سلسله جنایت های و انفجارهایی رخ داده است که هدفش تخریب کشور است و تلاش می کنند با این روش ثبات لبنان را هدف قرار دهند و به وحدت ملی ضربه بزنند.


در این بیانیه آمده است: از این جنایت ها تنها دشمنان لبنان استفاده می کنند و حزب الله لبنانی ها را به عقلانیت و حکمت برای رویارویی با خطرها فراخواند.


حزب الله همچنین از دستگاه های امنیتی و قضایی خواست تا همه تلاش خود را برای دستگیری عاملان این جنایت به کار بگیرند و آنها را به دست عدالت بسپارند.


منابع رسمی لبنان گزارش دادند: محمد شطح با همراهانش براثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده از نوع نیسان در ستارکو کشته شدند؛ در این حادثه علاوه بر وزیر پیشین امور مالی و همرانش تعدادی از لبنانی ها کشته و زخمی شدند.


در این خودرو نیسان 30 کلیوگرم مواد منفجره کار گذاشته شده بود./982/ت101/ک

 

 

ارسال نظرات