۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۹۳۵۴۷

تظاهرات مردم آمریکا علیه اوباما

خبرگزاری رسا ـ مردم آمریکا در اعتراض به سیاست‎های باراک اوباما، رییس جمهور این کشور که به مناسبت آغاز سال نو میلادی در تعطیلات به سر می‎برد در مقابل اقامتگاه وی در جزیره هاوایی تظاهرات کردند.
باراک اوباما
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری رویترز، دهها تن از مردم آمریکا در اعتراض به سیاست های داخلی و خارجی باراک اوباما، رییس جمهور این کشور تظاهرات کردند.
 
مردم آمریکا با تجمع در مقابل اقامتگاه اوباما که در تعطیلات سال نو میلادی به سر می برد اعتراض خود را نسبت به افزایش کشتار غیرنظامیان در سراسر جهان به وسیله نیروهای نظامی آمریکایی و استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کشورهای دیگر نشان دادند. 
 
معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: "هواپیماهای بدون سرنشین: غیراخلاقی و غیرقانونی"، "پایگاه های نظامی آمریکایی را جمع کنید"، "گوانتانامو را همین الان تعطیل کنید".
 
باراک اوباما در حال حاضر هشت روز است که به همراه خانواده اش برای گذراندن تعطیلات دو هفته ای خود به مناسبت فرارسیدن کریسمسس و سال نو مسیحی در جزیره هاوایی به سر می برد.
 
آخرین نظرسنجی ها نشان می دهند که محبوبیت اوباما از پنج سال پیش تاکنون که برای نخستین بار موفق به کسب کرسی ریاست جمهوری آمریکا شد در پایین ترین سطح خود قرار دارد.
 
این در حالی است که باراک اوباما در حاشیه سخنرانی ای که به مناسبت فرارسیدن سال نو مسیحی در کاخ سفید ایراد کرد و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مدعی شد که سال 2013 میلادی بدترین سال ریاست جمهوری وی نبوده است./990/ب903/ک
 
ارسال نظرات