۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۹۳۵۶۳

دیدار مدیرکل و کارکنان اوقاف آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین حسنی

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت گرامیداشت هفته وقف، مدیرکل و کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان با حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمين حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، در آستانه هفته وقف مدیرکل و کارکنان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز با حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسنی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، توفیقات روز افزون را برای آنها از خداوند منان خواستار شد.

 

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در این دیدار  ضمن تقدیر از حمایت های امام جمعه ارومیه از امور وقف، اظهار کرد: اداره اوقاف آذربایجان غربی به مدت سه سال متوالی جزو ادارات برتر کشوری انتخاب شده است.


وی با بیان این که در سال 1390 در آذربایجان غربی یک معاونت و نه اداره در شهرستان ها فعالیت می کردند، گفت: هم اکنون در تمام هفده شهرستان آذربایجان غربی اداره اوقاف فعال بوده و از یک معاونت به 4 معاونت ارتقاء یافته است.


حجت الاسلام مصائبی در ادامه گزارشی از اقدامات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان ارائه و برنامه های مختلف این اداره کل تشریح کرد.

 

لازم به ذکر است، دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در منزل حجت الاسلام و المسلمین حسنی انجام شد./936/203/ع

ارسال نظرات