۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۹۳۶۴۲
جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

عاقبت به خیری نیروی انتظامی در گرو پیروی از ولایت است

خبرگزاری رسا ـ‌ جانشین فرمانده نیروی انتظامی عاقبت به خیری نیروی انتظامی را در گرو پیروی از ولایت فقیه و انجام درست وظایف دانست و گفت: امیدواریم سرباز شایسته‌ای برای ولایت بوده و از امتحانات مختلف سربلند بیرون بیاییم.
سردار رادان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به برگزاری دوره‌های بصیرت، گفت: این دوره‌ها از سال 84 در نیروی انتظامی آغاز شده است.

وی، مهدویت، جریان‌شناسی و آسیب‌شناسی مهدویت، اخلاق و مباحث خانواده را از جمله مواد درسی دوره‌های بصیرت ذکر کرد و ابراز داشت: بیش از 51 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی دوره‌های بصیرت را در قم گذرانده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از راه اندازی مراکز آموزشی دوره‌های بصیرت در استان‌های مختلف خبر داد و افزود: تا کنون 30 هزار نفر دوره‌های آموزشی بصیرت را در استان‌های خود گذرانده‌اند.

رادان با بیان این‌که مرکز آموزشی بصیرتی قم از بهترین مراکز آموزشی نیروی انتظامی است، ابراز کرد: این مرکز آموزشی نقش تأثیرگذاری در افزایش بصیرت نیروهای انتظامی در مسائل سیاسی و اجتماعی داشته است.

وی در ادامه خواستار دعای حضرت آیت‌الله نوری همدانی برای پرسنل نیروی انتظامی شد و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم سرباز شایسته‌ای برای ولایت بوده و از امتحانات مختلف سربلند بیرون بیاییم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان عاقبت به خیری نیروی انتظامی را در گرو پیروی از ولایت فقیه و انجام درست وظایف ذکر کرد./927/پ203/ج

ارسال نظرات