۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۹۳۸۱۴
عضو ارشد حزب الله لبنان:

جریان 14 مارس در جهت افکار تکفیری‎ها قدم بر‎می‎دارد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با محکوم کردن اقدامات دشمنان در فتنه‎انگیزی در کشور گفت: جریان 14 مارس در جهت افکار تکفیری‎ها قدم بر‎می‎دارد.
شيخ نبيل قاووق نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز در مراسم هفتگی که حزب الله لبنان در حسینیه شهر حاریص برگزار شد، به بررسی نقش جریان 14 مارس در ناآرامی‎های این کشور پرداخت و گفت: جریان 14مارس در شبکه اجتماعی توییتر و در رسانه‎های داخلی و خارجی در شیپور دشمنان می‎دمد و قدم در جای پای آنان می‎گذارد.


وی افزود: بسیاری از اقدامات این جریان در مخالفت صریح با اسلام و در مسیر افکار تکفیری‎‌ها قرار دارد.


نایب رییس شورای اسلامی حزب الله لبنان، جریان 14 مارس را دشمن مقاومت، حزب الله، شیعیان، مسیحیان و دروزی‎ها خواند و بیان داشت: جریان 14 مارس به پیروی از افکار تفکیری‎ها به دشمنی با ملت لبنان پرداخته و خواستار بازگشایی درب‎های لبنان بر روی دشمنان است.


وی ادامه داد: جریان 14 مارس هیچ‎گاه توان منحرف ساختن اهداف مقاومت را نخواهد داشت و همیشه محکوم به شکست است.


حجت الاسلام شیخ قاووق به اقدامات ناپسند جریان 14 مارس در سال‎های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این جریان طی سال‎های گذشته با کارشکنی و اقدامات تحریک آمیز درپی شعله‎ور ساختن آتش فتنه و نفاق در لبنان بوده است.


وی کشور لبنان را در مرحله بسیار حساس و خطرناکی دانست و تصریح کرد: لبنان از نظر سیاسی، مذهبی و اجتماعی در گردنه‎های خطرناکی قرار دارد که با اعتماد به حکومت و واقعیت‎ها می‎توان به سلامت از آن عبور کرد.


این عالم لبنانی حفظ وحدت ملی را تنها راه حل مقابله با فتنه و نقاق بیان کرد و گفت: منافقان و فتنه‎گران درصدد تضعیف حکومت و ضربه به حزب الله لبنان هستند بنابرای با حفظ وحدت باید به جنگ آنان برویم./994/ب902/د

ارسال نظرات