۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۹۴۰۶۶
از دوشنبه و سه شنبه؛

زمان شروع دروس مراجع تقلید بعد از تعطیلات دهه پایانی صفر

خبرگزاری رسا ـ دروس خارج مراجع تقلید و علما با اتمام ایام تبلیغی دهه پایانی ماه صفر از شانزدهم دی ماه از سرگرفته می شود و شروع و نشاط تحصیلی مجدد به فضای حوزه های علمیه باز می گردد.
درس خارج در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دروس مراجع تقلید که به مناسبت اربعین حسینی و مناسبت های دهه پایانی صفر و حضور تبلیغی طلاب و فضلای حوزه در مناطق مختلف کشور تعطیل شده بود از روز دوشنبه این هفته از سر گرفته می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، دروس خارج فقه و اصول حضرات آیات وحید خراسانی، مکارم شیرازی و نوری همدانی از روز سه شنبه هفدهم دی ماه در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

 

درس حضرت آیت الله وحید خراسانی ساعت 8 صبح در شبستان اول مسجد اعظم قم برگزار می شود. حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز کرسی درس خارج فقه خود را از ساعت 9 صبح در همین مکان برگزار می کند و درس حضرت آیت الله نوری همدانی نیز از ساعت 10 الی یازده صبح در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

 

همچنین درس فقه حضرت آیت‌الله جوادی آملی در مدرسه فیضیه قم از روز دوشنبه شانزدهم دیماه از سرگرفته خواهد شد.

 

درس تفسیر حضرت آیت الله جوادی آملی نیز از ساعت یازده صبح در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

 

درس خارج حضرت آیت الله شبیری زنجانی نیز در مسجد اعظم قم از فردا دوشنبه آغاز خواهد شد.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی نیز در محل دفتر خود دروس فقه و اصول خود را از روز دوشنبه به ترتیب از ساعت 9 الی 10 صبح و عصر از ساعت 16 و سی دقیقه الی 17 و سی دقیقه از سر می گیرد.

 

درس حضرت آیت الله سبحانی نیز از ساعت 8 صبح روز دوشنبه شانزدهم دی ماه در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

 

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی نیز از روز سه شنبه این هفته در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) دروس اصول و فقه خود را از سر می گیرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات