۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۹۴۲۷۸
الوفاق بحرین:

آل‎خلیفه سال جدید را با تجاوزهای بیشتر آغاز کرد

خبرگزاری رسا - جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد: رژیم آل‎خلیفه سال جدید میلادی را با تجاوز، سرکوب‌ و بازداشت‌های بیشتری آغاز کرده است.
حمله به عزاداران حسيني در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العالم، جمعیت اسلامی الوفاق روزگذشته در بیانیه‎ای تاکید کرد: رژیم بحرین سال جدید 2014 را با تجاوزها، سرکوب، بازداشت‎ها، تفرفه افکنی فرقه‎ای برنامه ریزی شده و حملات امنیتی سرکوبگرانه به منظور آسیب رساندن به شهروندان و تلاش برای خاموش کردن فریاد دموکراسی خواهی آغاز کرده است.


این جمعیت در پایگاه اینترنتی خود نوشت: سال جدید میلادی با اقدامات امنیتی و افزایش سرکوب از سوی رژیم آغاز شده تا این اقدامات به دیگر تجاوزهایی اضافه شود که از حدود سه سال پیش متوقف نشده و همچنان ادامه دارد. این وضع مؤید آن است که رژیم بحرین از همزیستی با ملت خود و بازگرداندن حقوق غصب شده آنان و حق آن در اداره امور کشور عاجز است.


الوفاق در ادامه آورده است: بحرین با محکومیت‎های بین المللی متعددی از سوی جامعه بین المللی و سازمان‎های حقوق بشر مواجه شده است و جامعه بین المللی باید اوضاع را به سمت راه حل سیاسی برای پایان دادن به گزینه امنیتی و سرکوبگرانه سوق دهد.


این جمعیت مخالف رژیم آل‎خلیفه تاکید کرد: ملت بحرین ملتی متمدن است که با هوشیاری خود و در مراحل طولانی در برابر رژیم حاکم ایستادگی کرده و برقراری دموکراسی به جای شیوه قبیله‎ای کنونی را در کشور ضروری می‎داند و این خواسته را برای ثبات و همزیستی بسیار ضروری تلقی می کند، تا بحرین در ردیف کشورهای باثبات و ملت‎های جهان آزاد قرار بگیرد.


الوفاق خاطرنشان کرد: رژیم بحرین شیوه‎هایی چون قتل، ظلم، خونریزی، انتقام، بازداشت شهروندان، پیگرد و اخراج کارگران و حمله به خانه‎ها را در برخورد با ملت خود به کار می گیرد و کشور را به پادگان نظامی تبدیل کرده است. این تجاوزها متوقف نشده است و همچنان ادامه دارد. همه این اقدامات بیانگر آن است که رژیم به راه حل سیاسی اعتقاد ندارد، بلکه به گزینه امنیتی متوسل می‎شود و این اقدام، بحرین را در ردیف کشورهایی قرار می دهد که بیشترین موارد نقض حقوق بشر را مرتکب می شوند./994/ب102/د

ارسال نظرات