۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۹۴۵۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان مطرح کرد؛

همه مشکلات کشور از تحریم نیست/ نیازمند اصلاح ریشه ای سبک زندگی هستیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: برخی فکر می کنند تمام مشکلات کشور به علت تحریم ها است و قصد دارند با لبخند زدن و نرمش در برابر دشمن از این تحریم ها بکاهند.
حجت الاسلام غفاري پور نماينده ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام غفاری پور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان، امروز در سخنرانی خود در یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و شهدای عرفه گفت: دنیا بازاری است برای تجارت آخرت و عده ای در این تجارت نه تنها سود نمی کنند بلکه سرمایه خود را نیز از دست می دهند.
وی عمر و جوانی را سرمایه این تجارت خواند و افزود: شهدا از جمله کسانی هستند که در این تجارت به خوبی سود کردند زیرا آنها از سرمایه خود استفاده کردند و با خداوند وارد معامله شدند، قرآن خود راه کسب سود از تجارت این دنیا را معرفی کرده و آن اطاعت از خدا و رسولش و جهاد برای حفظ دین خداست.
حجت الاسلام غفاری پور تصریح کرد: نتیجه معامله با خدا و گذشتن از جان و مال در راه خدا بهشت است، پیامبر اکرم بهشت را برای کسانی که در راه خداوند جهاد کنند و از اسلام با گذشتن از جان و مال خود دفاع کنند واجب دانسته اند و بنابر آیات قرآن شهدا نه تنها به بهشت برین دست پیدا می کنند بلکه پاداش بزرگ دیگری می گیرند که آن روزی خوردن در نزد خداوند است.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان خاطرنشان کرد: پس از شهدا وظیفه ما قدم گذاشتن در راه شهدا و شناختن اهداف آنها از طریق توصیه های شهدا در وصیتنامه های آنها است و با مطالعه وصیتنامه شهدا می توان به اهمیت مواردی همچون انجام فرایض واجب و حضور در مساجد و مراسم های مذهبی و ارتباط با روحانیت اشاره کرد.
وی با اشاره به تبیعیت شهدا از ولی فقیه خود ابراز داشت: شهیدان در وصیت‌نامه های خود بر حفظ نظام اسلامی و اطاعت از رهبری و ولی فقیه بسیار تأکید داشته اند و همچنین وحدت حول محور رهبر و ولایت و شناخت دشمن و موقعیت شناسی را از مسائل بسیار مهم برای حفظ انقلاب اسلامی ذکر کرده اند، در واقع بسیاری از ضربه هایی که بر کشور وارد شده است به دلیل شناخت نداشتن از دشمن است.
حجت الاسلام غفاری پور مشکلات کشور را دارای ریشه در رفتار خودی ها خواند و خاطرنشان کرد: مشکلات ما از اسلام نیست بلکه سست شدن و ثابت قدم نبودن در راه اسلام و انقلاب از جمله مشکلات کشور است و دشمن در سال 88 از همین مسأله برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور استفاده کرد زیرا سران فتنه زمانی یاران انقلاب بودند اما دچار سستی شدند و از مسیر حرکت باز ماندند.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان شاخص و معیار برای پیدا کردن راه را واضح و مشخص برای همگان دانست و اظهار داشت: رهبری و ولایت شاخص و معیار حرکت در راه خدا و اسلام است که باید دوشادوش ایشان و نه جلوتر و یا عقب تر از ایشان حرکت کرد، در راه مجاهدت برای خداوند نباید سستی به خود راه داد و کسانی که حقیقتا قصد مبارزه در راه خدا را دارند هرگز از مشکلات این راه خسته نمی شوند و دست از مبارزه بر نمی دارند.
وی در پایان گفت: برخی فکر می کنند تمام مشکلات کشور به علت تحریم ها است و قصد دارند با لبخند زدن و نرمش در برابر دشمن از این تحریم ها بکاهند که این خلاف نظر رهبر انقلاب است و امروز تنها به واسطه مقاومت و ایستادگی است که مشکلات ما حل می شود و دشمنان باید بدانند مجاهدین راه خدا به علت ایمانی که به خداوند و هدف مقدسشان دارند هرگز از دشمنان اسلام و انقلاب نخواهند ترسید./939/پ202/س
ارسال نظرات