۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۹۴۷۲۵

برگزاری طرح کتابخوانی درباره زندگی رسول اکرم

خبرگزاری رسا ـ انجمن «راه پیامبر» در ترکیه با هدف گسترش شناخت مردم از حضرت محمد(ص)، اقدام به برگزاری طرح کتابخوانی درباره زندگی رسول اکرم کرده است.
ترکيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن «راه پیامبر» با برپایی نشستی در استانبول به معرفی طرح کتابخوانی درباره زندگی رسول اکرم پرداخت و گفت: بخشی از این طرح، مسابقه شناخت حضرت محمد(ص) است که علمای مسلمان و اصحاب رسانه‌ها در آن حضور خواهند یافت.

 

در این مسابقه، کتاب‌هایی در مورد زندگی حضرت محمد(ص) در سطوح مختلف در اختیار مردم سراسر ترکیه قرار می‌گیرد و سپس در تاریخ مشخصی از آن‌ها آزمون به عمل خواهد آمد.

 

دانش‌آموزان و دانشجویان نیز کتاب‌های متفاوتی در مورد زندگی حضرت محمد(ص) دریافت خواهند کرد و آزمون آن‌ها اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

 

«مسابقه‌ای که هیچ کس در آن بازنده نیست» شعار این مسابقه کتابخوانی است. این شعار به این دلیل انتخاب شده که به عقیده انجمن راه پیامبر، هر کس که در این مسابقه شرکت کند به واسطه مطالعه زندگی پیامبر و شناخت ایشان، دستاوردهای مهمی را کسب خواهد کرد.

 

برگزارکنندگان این مسابقه امیدوارند که حداقل 2.5 میلیون نفر از سراسر ترکیه در آن شرکت کنند. به برگزیدگان نیز یک سفر حج عمره، اعطا خواهد شد.

 

انجمن راه پیامبر در ترکیه به همه علاقمندان تا پایان چهارم فروردین‌ماه 93 فرصت داده تا در این طرح که با عنوان «همه درباره او می‌خوانند» برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

وب‌سایت این انجمن همچنین کتابی را در اختیار علاقمندان قرار داده که به صورت دفتر خاطرات، وقایع روزانه زندگی حضرت محمد(ص) در دوران رسالت ایشان را شرح می‌دهد.

 

انجمن راه پیامبر همچنین از تصمیم خود برای ساخت یک فیلم، یک مجموعه تلویزیونی و یک انیمیشن با موضوع زندگی رسول اکرم(ص) خبر داد./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات