۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۹۵۰۸۷

شماره جدید نشریه شیعیان جمهوری مالی با موضوع «مولود النبی» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره سی‌و‌پنجم نشریه «سکینه ـ عاشورا» متعلق به شیعیان جمهوری مالی، به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) در باماکو منتشر شد.
نشريه شيعيان مالي

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  شماره سی‌و‌پنجم نشریه شیعیان جمهوری مالی به همت انجمن دانشجویان شیعه کشور مالی با موضوع میلاد حضرت ختمی مرتبت(ص) در دوازده صفحه رنگی به زبان فرانسه و عربی چاپ و منتشر شد.
 
سرمقاله این شماره از نشریه با عنوان «سخنی با برادران مسلمانی که مخالف جشن میلاد پیامبر(ص) هستند»، به بررسی نظرات گروه‌های سلفی و وهابی درباره ممنوعیت برگزاری جشن میلاد پیامبر و ائمه(ع) می‌پردارد و با ارائه مستندات علمی و احادیث معتبر، بدعت نبودن این مراسم‌ها را اثبات می‌کند.
 
در بخش دیگری از این نشریه، به شرح زندگی ارزشمند پیامبر اسلام(ص) از کودکی تا زمان وفات ایشان پرداخته شده و به دعاهایی که مسلمانان می‌توانند در روز ولادت باسعادت پیامبر(ص) قرائت کنند، اشاره شده است.
 
اخبار مربوط به پیاده‌روی دانشجویان جامعه الصمطفی(ص) به سمت کربلای معلی، برگزاری دوره آموزشی ویژه مبلغان مسلمان در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالی، مرگ جلاد «صبرا و شتیلا»، اهمیت عدد «چهل» در میان مسلمانان و دلایل آن از دیگر موضوعاتی است که در این شماره از نشریه به چشم می‌خورد.
 
«سکینه ـ عاشورا»، تنها نشریه شیعی در کشور مالی است که با حمایت دانشجویان پیرو مکتب اهل بیت(ع) به دو زبان فرانسه و عربی چاپ و منتشر می‌شود./980/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات