۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۹۵۳۱۱

قدردانی استادان و طلاب حوزه علمیه ارومیه از حجت الاسلام حسنی

خبرگزاری رسا ـ جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در حمایت از انتصاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی بیانیه ای صادر کردند.
حجت الاسلام و المسلمين حسني امام جمعه اروميه

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) انتصاب بجا و شایسته حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی را به وی تبریک گفته و از مجاهدت‌ها و خدمات شایسته حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی قدردانی و تجلیل کردند. 

متن بیانیه به این شرح است:


انقلاب اسلامی ایران در میان ابر قدرتهای جهانی به رهبری حضرت روح ا...،قد برافراشت، ملت ستمدیده که زیر تازیانه های استعمار سیاه و کبود شده بود با مجاهدتهای بی دریغ و شجاعانه یاران با وفای خمینی کبیر نفسی تازه کردند. نهال انقلاب در گذر از تندبادهای روزگار قد کشید تا رسید به امروز، ملت شهید پرور ارومیه همانند سایر نقاط کشور همچون پیکری واحد از هجمه ها و صدمات جنگ نرم و ناتوی فرهنگی در امان نمانده است، هر بیماری نسخه ی مخصوصی دارد، در این فضای مسموم تبلیغات دشمن که علیه اعتقادات و داشته های معنوی مردم صورت می گیرد، استان آذربایجان غربی، علی الخصوص شهرستان ارومیه بیش از آن که بوی باروت فضای آن را آکنده کند، نیازمند فعالیتی جهادگونه در عرصه ی فرهنگی و دینی میباشد.

امروز فعالیت های ضد فرهنگی و ضد اسلامی فقط با مبارزه ی فرهنگی و جهادی قابل شکست است. سرعت رشد علمی و فرهنگی ارومیه باید به مراتب بیشتر از این باشد و انتظارات دینی مردم باید در حد نهایت خود پاسخ گفته شود.

امام خمینی (ره): تا ظلم هست مبارزه هم هست و تا مبارزه است ما هم هستیم.


ضمن تقدیر از مجاهدتهای و خدمات شایسته ی حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی و تبریک انتصاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه،ما جمعی از اساتید و طلاب حوزه ی علمیه ارومیه ، دست تمام کسانی را که برای دردهای فرهنگی و اجتماعی ارومیه تب میکنند، به گرمی می فشاریم و تمام حمایت و توان خود را در راه اطاعت از امر ولی فقیه و تبلیغ معارف دین به کار خواهیم بست و در این راه از جان خود نیز دریغ نخواهیم کرد./916/د101/س
 

ارسال نظرات