۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۹۵۴۴۷
رییس شوراعی شرعی حزب الله:

هر فتنه‎ای با وحدت اسلامی نابود می‎شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان با تبریک ولادت نبی اکرم (ص)، امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت: وحدت اسلامی هر نوع فتنه‎ای را نابود می‎سازد.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک، رییش شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که روز گذشته به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و همچنین هفته وحدت در مجتمع امام خمینی شهر الخیام برگزار شد به بیان اهمیت برگزاری چنین مراسم‎هایی اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم هایی تحت عنوان وحدت اسلامی موجب نابودی فتنه و نفاق می‎شود.


وی افزود: بسیار از کشورهای منطقه با فتنه و نفاق دست و پنجه نرم می‎کنند که رمز نابودی و مقابله با آن ایجاد وحدت منسجم و پایدار است.


این عالم لبنانی تصریح کرد: امنیت، ثبات، آرامش و آسایش ملت‎ها متکی بر گفت‎وگوی سازنده و تفاهم‎های بین مسؤولان کشوری است.


وی با انتقاد از برخی احزاب که خواهان کنار گذاشتن سلاح و مقاومت در برابر دشمنان هستند، عنوان داشت: کنار گذاشتن سلاح و عدم مقاومت در برابر دشمنان موجب نابودی لبنان می‎شود. این گونه سخنان بی پایه و اساس و خواسته دشمنان همانند آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل است.


حجت الاسلام یزبک ادامه داد: لبنان در جایگاهی قرار دارد که دشمنان به شدت از آن نارضی و خواهان نابودی این کشور هستند و این جایگاه مرهون مقاومت و مقابله بی‎نظیر ملت لبنان در برابر زیادی‎خواهی دشمنان است.


وی به مسائل سوریه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ما از همان روزهای ابتدای بحران سوریه در کنار مردم مظلوم این کشور قرار داشته و از جریان‎های معارض و تکفیری برائت جسته‎ بودیم.


رییس هیأت شرعی حزب الله بیان داشت: بار دیگر ما اعلام می‎کنیم که تنها راه خروج از بحران سوریه گفت‎وگو سیاسی است./994/ب903/د

ارسال نظرات