۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۹۵۶۲۷
در برنامه ناصحان از رادیو معارف بررسی می‎شود؛

فرهنگ‎سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با سری برنامه جدید «ناصحان» به فرهنگ‎سازی در مورد فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد.
فرهنگ‎سازي در مورد فريضه امر به معروف و نهي از منكر
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر گروه معارف و علوم اهلبیت علیهمالسلام با اشاره به ماموریت سازمانی و تکلیف شرعی رادیو معارف در راستای ترویج دین، از پخش برنامه جدید «ناصحان» خبر داد.
حجتالاسلام محمدمهدی صفایی گفت امر به معروف و نهی از منکر همواره مورد توجه ویژه دین اسلام و سفارش موکد معصومان علیهم‌السلام قرار گرفته واقامه شدن سایر فرائض، استوار ماندن دین خدا، حلال شدن کسب و کار بشر، سعادت و سیادت جامعه اسلامی و مصون ماندن جامعه از سلطه اشرار همه و همه در سایه توجه عموم افراد جامعه اسلامی به این فریضه، یعنی؛ سفارش به نیکی‌ها و برحذر داشتن خود و دیگران از بدی‌ها، محقق می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه شبکه رادیویی معارف همواره در تمامی برنامه‌ها همّت خود را بر تبیین و ترویج معارف ناب دین و تقبیح و تحدید منکرات و امور ناپسند شرعی و اخلاقی گذاشته است؛ تصریح کرد: این رسانه دینی، برای تبیین آثار، شرایط، مراحل و بایسته‌های اجرایی شدن دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر، به طور خاص، در سال‌های گذشته، مجموعه برنامه‌هایی داشته که «امت برتر» و «ناصحان» از آن جمله است.
وی افزود: اکنون مجموعه جدید «ناصحان» با کارشناسی حجتالاسلام حسن ابراهیمی، با محوریت باب امر به معروف و نهی از منکر در تحریرالوسیله امام خمینی«ره» و بهره‌گیری از سیره خاندان وحی و شان نزول آیات نورانی قرآن کریم، نگاهی دوباره به آثار، شرایط، مراحل و بایسته‌های این دو فریضه اجتماعی اسلام خواهد داشت.
برنامة «ناصحان» به سردبیری و تهیهکنندگی روحالله شجاعی و گویندگی سیدحمید حسینی از 2 بهمن 92 هرهفته، روزهای چهارشنبه از ساعت 12:30 از شبکه رادیویی معارف پخش و تکرار این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت 03:30 بامداد بازپخش می‌شود.
علاقه‎مندان به مباحث این برنامه می‌توانند آن را پس از پخش از صفحه اختصاصی برنامه «ناصحان» در سایت رادیو معارف دریافت کنند./9191/د102/ن
ارسال نظرات