۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۹۵۶۷۱

حرف های تکراری آقای غاصب

خبرگزاری رسا ـ نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی علی رغم نادیده گرفته شدن درخواست های قبلی اش مبنی بر عدم توافقات با ایران، این بار نیز در تلاشی مذبوحانه از جامعه جهانی خواست تا فشار بر ایران را تا توقف کامل برنامه اتمی این کشور ادامه دهد.
نتانياهو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ دویچه وله در خبری گفت: نخست وزیر اسرائیل بار دیگر با متهم کردن ایران نسبت به اینکه رفتار این کشور بر رقابت اتمی در منطقه دامن خواهد زد، خواستار توقف کامل برنامه‌ی اتمی جمهوری اسلامی ایران شد.


به گفته این خبرگزاری؛ یک روز پس از لغو برخی تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران، بنیامین نتانیاهو در گفتگو با خبرنگاران در اورشلیم گفته است که برنامه اتمی ایران مقاصد نظامی دارد. به گفته وی؛ برنامه اتمی ایران باید متوقف شود و متوقف نیز خواهد شد.


قابل ذکر است نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی علی رغم نادیده گرفته شدن درخواست های قبلی اش مبنی بر عدم توافقات با ایران، این بار نیز در تلاشی مذبوحانه از جامعه جهانی خواست تا فشار بر ایران را تا توقف کامل برنامه اتمی این کشور ادامه دهد. فشاری که توسط توافقات ژنو اکنون در حال کم تر شدن است.


نتانیاهو همچنین روز دوشنبه (20 ژانویه) در سخنانی در پارلمان رژیم اسرائیل خواستار آن شده بود تا توافق نهایی با ایران به برچیده شدن کامل تاسیسات هسته‌ای این کشور منجر شود. او بار دیگر مدعی شد که ایران اتمی تهدیدی برای امنیت اسرائیل و امنیت منطقه و صلح جهانی است.


گفتنی است نتانیاهو بعد از توافق هسته‌ای ژنو این توافق را "اشتباه تاریخی" توصیف کرد و از آمریکا و دیگر کشورهای غربی خواست که به سازش با ایران تن ندهند./1421/1409/ح

ارسال نظرات