۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۹۵۶۹۸
دبیرکل الوفاق بحرین:

ادامه بحران در بحرین شرم‎آور است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق با تاکید بر حقوق مسالمت آمیز و مشروع ملت بحرین گفت: ادامه بحران در بحرین شرم‎آور است.
شيخ علي سلمان دبيرکل الوفاق بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت السلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز در صفحه اجتماعی توییتر خود بر حقوق مردم این کشور تاکید کرد و گفت: انقلابیان خواهان آزادی، کرامت، مساوات، دمکراسی و حقوق اولیه خود هستند.


وی افزود: ادامه بحران در بحرین نتیجه‎ای جز شرم و بدبختی نخواهد داشت.


این عالم بحرینی حقوق و خواسته‎های ملت را مشروع خواند و تصریح کرد: مردم بحرین نباید از اهداف و آرمان‎های خود عقب نشینی کنند بلکه باید با امید به آینده به ادامه مسیر ادامه دهند.


وی به گفت‎وگوهای بین معارضان و نظام آل‎خلیفه اشاره کرد و بیان داشت: گفت‎وگوهای بین معارضان و نظام آل‎خلیفه در صورت مسالمت آمیز و جدی بودن، نتیجه خواهد داد.


دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خواسته ملت را در راستای بازگشت ثبات، امنیت و دمکراسی حقیقی به این کشور دانست و عنوان کرد: خواسته‎های ملت همانند مساوات، عدالت، مشارکت در امور حکومتی و کرامت در جهت آبادانی و مصلحت بحرین است.


وی با انتقاد از اقدامات نظام حاکم بحرین در چند سال اخیر گفت: آینده این کشور با گسترش فساد، بی ثباتی، تخلف از قانون، قلع و قمع مبهم خواهد بود و هیچ گاه رخ آرامش و امنیت را نخواهد دید.


حجت الاسلام سلمان احترام به حقوق انسانی و مردم را بسیار حائز اهمیت خواند و خاطرنشان ساخت: نظام حاکم باید به قانون‎های حقوق بشر احترام بگذارد و از ظلم و ستم دست بردارد.


گفتنی حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین روز گذشته با خالد بن احمد آل‎خلیفه از وزیران نظام حاکم این کشور دیدار کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات