۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۹۵۹۵۱
انتقاد شدید‌اللحن امارات از شیخ فتنه؛

مایه ننگ است که قرضاوی به ما توهین کند

خبرگزاری رسا ـ وزیر امور خارجه امارات با انتقاد از موضع‌گیری رییس اتحادیه علمای مسلمان جهان علیه کشورش تأکید کرد: مایه ننگ ماست که اجازه دهیم قرضاوی به ما توهین کند.
قرضاوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «انور قرقاش» وزیر امور خارجه امارات در شبکه اجتماعی «توییتر» نسبت به اظهارات دیروز(چهارم بهمن) رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در خطبه‌های نماز جمعه دوحه را که در آن از امارات به خاطر حمایت از کودتای نظامی در مصر(به زعم قرضاوی) انتقاد کرد، واکنش نشان داد.


وزیر امور خارجه امارات تأکید کرد: مایه ننگ است که اجازه دهیم، یوسف قرضاوی توهین به امارات و روابط این کشور با کشورهای حاشیه خلیج فارس را ادامه دهد.


گزارش دیگری نیز حاکی است، ضاحی خلفان، فرمانده کل سابق پلیس دبی نیز در توییتر اظهارات قرضاوی علیه امارات را مورد انتقاد قرار داده و وی را شیخ فتنه توصیف کرده است.


در این پیام آمده است: شیخ فتنه همکاری کشورهای حاشیه خلیج فارس را نابود می‌کند، ای شیخ فتنه تو در کشورهای خلیجی جایی نداری.


ضاحی خلفان همچنین قرضاوی را رهبر سری اخوان‌المسلمین مصر دانسته و از ملت قطر خواسته است که وی را از کشورشان اخراج کنند.


یوسف قرضاوی در خطبه نماز جمعه مسجد جامع «عمر بن‌ خطاب» در دوحه، پایتخت قطر، کشورهای عربی مخالف اخوان‌المسلمین را مورد هجوم قرار داد و اعلام کرد: امارات علیه هر حکومتی که اسلامی باشد، می‌ایستد./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات