۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۹۶۰۸۰

واکنش عالم سنی لبنان به هشدار جبهه النصره به حضور اهل‎تسنن در مناطق حزب‎الله

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد الغفران صیدای لبنان نسبت به هشدار جبهه النصره به شهروندان اهل تسنن این کشور در مناطقی که حزب الله وجود دارد، واکنش نشان داد.
شيخ حسام العيلاني امام جماعت مسجد الغفران صيداي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی از علمای اهل تسنن و امام جمعه مسجد الغفران صیدای لبنان از پیام گروه تروریستی جبهه النصره به شهروندان سنی این کشور ابراز نگرانی کرد.

 

وی گفت: پیام فوری منتشر شده از سوی جبهه النصره به اهل تسنن لبنان مبنی بر حرص شدید این گروه نسبت به خون سنی ها و لزوم دوری از مناطق حزب الله تنها با هدف کاشت بذر کینه و تفرقه میان پیروان دین واحد صورت گرفت.

 

العیلانی بر لزوم پاسخگویی شهروندان سنی به این پیام تأکید کرد و افزود: از شهروندان اهل تسنن می خواهم با تحکیم وحدت اسلامی که تنها و فعال ترین سلاح است به این فتنه انگیزی پاسخ دهند. چنین پیام و گفتمان خشونت طلبانه ای می خواهد فتنه از سوریه به لبنان سرازیر شود.

 

این عالم سنی با اشاره به جنایت های مستمر جبهه النصره تصریح کرد: این گروه چگونه انتظار دارد اهل تسنن لبنان به پیامشان پاسخ مثبت دهند در حالی که آنان شنیع ترین جنایت ها را علیه یکدیگر مرتکب شده و با وجود اینکه در یک صف قرار دارند به کشتار یکدیگر می پردازند./980/ب903/د

ارسال نظرات