۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۹۶۲۴۰
با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان؛

یادواره 1000 شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان برگزار شد.
يادوراه 1000 شهيد فرهنگي و دانش آموز قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم امروز با حضور 5 هزار دانش آموز قمی و مسؤولان استانی در مجتمع امام خمینی(ره) قم و با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم محمد حسین امین جعفری مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به ایراد سخن پرداخت و گفت: جامعه دانش آموزی و فرهنگی کشور بیش از 45 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان قم صد و سه شهید معلم، هتصد و نود و هفت شهید دانش آموز، هشتاد و هفت آزاده، ششثد و هشتاد و هفت تقدیم انقلاب کرده است.

حجت‌الاسلام پناهیان نیز در این مراسم طی سخنانی با بیان این‌که اکثر اوقات دانش آموزان خالی است بر ضرورت توجه و پر کردن اوقات فراغت آنها تأکید کرد و گفت: درس خواندن برای دانش آموزان وقت گیر نیست و نظام آموزش و پرورش نمی‌تواند وقت آزاد دانش آموزان را پر کند.

وی بیان کرد: نظام آموزش و پرورشی را که غربی‌ها برای ما ترسیم کرده‌اند باید با اصول داخلی و ویژگی‌های اصیل انسانی و ارزشی مطابقت پیدا کند.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: معلمان و مدیران مدارس باید به دانش آموزان احترام بگذارند تا دانش آموز خود را بزرگ تلقی کند./927/پ203/ع

ارسال نظرات