۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۹۶۳۴۵
هفته‌نامه المنار:

رژیم سعودی در بحرانی واقعی گرفتار است

خبرگزاری رسا ـ هفته‌نامه المنار چاپ فلسطین، با اشاره به وضعیت بحرانی رژیم سعودی نوشت: واشنگتن و ریاض می‌دانند بشار اسد رییس جمهوری سوریه در هرگونه انتخابات ریاست جمهوری در آینده پیروز خواهد شد.
کري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هفته نامه المنار چاپ فلسطین به نقل از منابع آگاه با اشاره به توطئه آمریکا و رژیم سعودی علیه سوریه نوشت: رژیم سعودی بعد از شکست در ویران کردن دولت سوریه و سرنگونی رهبران آن با وجود استفاده از همه ابزارها، هزینه میلیاردها دلار برای گروهک‌های تروریستی و ارسال سلاح برای آن‎ها، کشتار علیه ملت سوریه، رشوه به شماری از کشورها برای اجازه به نفوذ تروریست‌ها از مرزهای آن‎ها به خاک سوریه و ایجاد اتاق عملیات برای هماهنگی حملات گروهک‌های تروریستی در بحرانی واقعی به سر می‌برد.


این منابع افزودند: رژیم سعودی همه امکانات و اختیارات خود را به آمریکا سپرده است و متعهد شده است که همه دستورات و نقشه‌های آمریکا را در مقابل حمله این کشور به سوریه برای سرنگون کردن بشار اسد و ویران کردن دولت سوریه اجرا کند.


این منابع تاکید کردند: خاندان سعودی حاکم معتقدند سلامت دولت سوریه و باقی ماندن بشار اسد در قدرت به معنای آغاز شمارش معکوس درباره بقای این خاندان در قدرت است.


به گفته این منابع، رژیم سعودی و دولت آمریکا به طور کامل درک کرده‌اند که بشار اسد رییس جمهوری سوریه با درصد بالای آرا در هرگونه انتخابات ریاست جمهوری در آینده در این کشور پیروز خواهد شد و گروه به اصطلاح مخالفان سوری هیچ پایگاه مردمی در سوریه ندارند و سوری‌ها نمی‌توانند دولت و حاکمیت و تصمیم گیری‌ها و رهبران خود را با گروهک‌های تروریستی عوض کنند./994/ب102/د

ارسال نظرات