۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۹۶۵۳۹
امام جمعه ربیعیه عربستان:

انحلال شورای اسلامی علمای بحرین اقدامی احمقانه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ربیعیه عربستان انحلال شورای اسلامی علمای بحرین را اقدامی احمقانه توصیف کرد.
شيخ عبدالكريم حبيل؛ از علماي برجسته شيعه در عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالکریم الحبیل، امام جمعه ربیعیه عربستان، روز گذشته در جمع نمازگزاران این شهر، انحلال و مصادره اموال شورای اسلامی علمای بحرین را به شدت محکوم کرد و گفت: اقدام حکومت آل‎خلیفه در انحلال شورای اسلامی علمای بحرین و انحلال آن سبب بدتر شدن وضعیت این کشور می‎شود.


وی از نظام آل‎خلیفه خواست که به حق و حقوق ملت بحرین توجه کند و تصریح کرد: نظام آل‎خلیفه به جای افزایش تنش در بحرین به حقوق ملت توجه و سال‎های گذشته را جبران کند.


امام جمعه ربیعیه تصریح کرد: این گونه اقدامات احمقانه رژیم آل‎خلیفه موجب پایان بحران بحرین نمی‎شود. نظام آل‎خلیفه نمی‎خواهد به راه حل درست و مسالمت آمیزی در این کشور دست پیدا کند.


وی عنوان کرد: شورای اسلامی علمای بحرین شامل علما، اندیشمندان، مومنان، مصلحان و رهبران اجتماعی است که هر کدام از آنان رهبری قسمتی از مردم این کشور را برعهده دارند.


این عالم بحرینی با محکوم کردن اقدامات فتنه انگیزانه نظام آل‎خلیفه گفت: مردم بحرین باید مراقب فتنه‎های مذهبی و طایفه‎ای باشند.


وی تصریح کرد: شورای اسلامی علمای بحرین یک مرکز علمی همراه با رهبری شخصی عالم همانند آیت الله شیخ عیسی قاسم است./994/ب903/د

ارسال نظرات