۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۹۶۶۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

غرب از حرکت رو به جلو ایران هراسان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به مسأله دین در جامعه انقلاب اسلامی گفت: دینداری ملت ایران در ابتدای سال های انقلاب این حرکت عظیم مردمی را به سوی پیروزی سوق داد.
حجت الاسلام سروستاني، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب کشور، با تبریک به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران سرمشق و الگوی تمامی انقلاب ها و خیزش های منطقه است.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی درس آزادی را به ملت های بیدار داد، اظهار داشت: الگوپذیری از انقلاب ایران نقطه عطفی است که خیزشی عظیم را در دهه های اخیر به وجود آورد.

 

حجت الاسلام سروستانی با تأکید بر جایگاه رفیع امام خمینی(ره) در میان ملت ایران خاطرنشان کرد: حضور و گستردگی ملت در راهپیمایی ها به ویژه در روز 22 بهمن هر سال نشان از دوستی و ولایت پذیری آن ها است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین در ادامه با اشاره به این که در برهه کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران به بیشتر اهداف امام خمینی(ره) رسیده است، تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه های گوناگون علمی، نظامی، سیاسی و فرهنگی نظام اسلامی به این اهداف رسیده است.

 

 حجت الاسلام سروستانی با بیان این که امام خمینی(ره) در این اندیشه بود که اسلام ناب محمدی در کشور گسترش یابد، اظهار داشت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با رهبری رهبر معظم انقلاب به اهداف ویژه که گسترش فرهنگ محمدی و علوی در کشور است رسیده و در آینده امیدواریم این حرکت بزرگ ادامه داشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر انقلاب اسلامی را یک خیزش و انقلاب فرهنگی دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی با تحریک احساسات معنوی مردم آن ها را وادار کرد که بر علیه نظام ستم شاهی و ظلم به خیابان ها بیایند.

 

وی همچنین در ادامه سخنانش با بیان نکاتی پیرامون ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون ابراز داشت: امروزه دشمن استکباری از قدرتی که جمهوری اسلامی به آن دست یافته هراسان و طرح ها و توطئه های گوناگونی برای براندازی آن انجام می دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به جنگ تحمیلی پس از این که طرح های غربی عربی علیه ایران با شکست مواجه شد، اظهار داشت: غرب و هم پیمانانش با فریب صدام حسین، دیکتاتور عراق آن را وادار کردند تا به ایران حمله و آن را اشغال کند ولی با کمک الهی این ننگ شوم به ثمر نرسید.

 

حجت الاسلام سروستانی انقلاب اسلامی را دارای هدفی مشخص عنوان کرد و افزود: انقلاب از همان ابتدا تاکنون به دنبال هدفی بزرگ و آن اعتلای کلمه الهی و گسترش اسلام حقیقی در جهان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر سخن پایانی خود را به تقویت روحیه در جامعه اختصاص داد و خاطرنشان کرد: دینداری انقلاب اسلامی را به پیروزی سوق داد و این بزرگ ترین انگیزه و تقویت روحیه ملت اسلامی است./9458/ت302/ب

ارسال نظرات