۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۹۶۷۲۹
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

لبنان به پایگاه امن القاعده و تکفیری‎ها مبدل شده است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به گسترش انفجارهای تروریستی در این کشور، تأکید کرد که این کشور به پایگاهی امن برای القاعده و تکفیری‎ها مبدل شده است.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم هفتم یکی از شهدای این جنبش که با حضور علما و جمعی از مسؤولان سفارت ایران در حسینیه امام هادی(ع) منطقه اوزاعی برگزار شد انفجارهای تروریستی در این کشور را محکوم کرد و گفت: القاعده به شدت در لبنان، سوریه، عراق، سومالی، یمن، مصر، افغانستان و پاکستان در حال جنایت است.

 

وی افزود: تروریست های تکفیری بزرگترین دشمن و توهین کننده به پیامبر اکرم(ص) هستند. گرچه ذبح مردم از سوی تکفیری ها سخت و غیرقابل قبول به شمار می آید اما مشکل اساسی اینست که این کشتارها را به حضرت محمد(ص) منتسب می کنند.

 

حجت الاسلام قاووق از حمایت برخی گروه های سیاسی از تروریسم به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: متأسفانه برخی گروه های لبنانی به توجیه جنایت های تروریستی صورت گرفته در این کشور می پردازند و هنگامی که بعضی از وزیران شریف به این امر اعتراض می کنند، این گروه ها واکنش نشان داده و این اعتراضات را هدف قرار گرفتن طایفه خاصی جلوه می دهند.

 

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله ادامه داد: لبنان به پایگاه امن القاعده و تروریسم تکفیری مبدل شده است و گروه های داعش و النصره در پرتو حمایت های غیراخلاقی برخی گروه ها به راحتی به جنایت می پردازند. دست حامیان تروریسم برای همگان آشکار شده و نیازی به معرفی آنان نیست.

 

وی تأکید کرد: اگر حمایت این گروه ها نبود مطمئنا تروریست های تکفیری سوریه و لبنان نمی توانستند مناطقی مرزی شمال سوریه را مورد هدف قرار دهند.

 

حجت الاسلام قاووق بر عدم پایبندی تروریست ها به دین ومذهب تأکید کرد و گفت: تکفیری ها همانگونه که شیعیان را مورد هدف قرار می دهند، به جنایت علیه سنی ها نیز می پردازند و به صورت مستمر در حال توهین به اسلام، سایر ادیان آسمانی و ارزش های انسانی هستند.

 

وی ضربه زدن به مقاومت اسلامی را از اهداف اصلی تروریست ها دانست و تصریح کرد: تکفیری ها نمی دانند که نیروها و حامیان مقاومت اسلامی بیش از 33 سال است که در برابر موشک های دشمن ایستادگی کرده ولی اراده آنان به هیچ وجه کاهش نیافته است. هم اکنون نیز انفجارهای تروریستی نمی تواند حمایت مردم از مقاومت اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

عضو ارشد حزب الله خطاب به تکفیری ها خاطر نشان ساخت: ای تکفیری ها؛ شما بزدلانی هستید که از صحنه جنگ متواری شده و به قتل زنان و کودکان بی گناه می پردازید، شما هر چه انجام دهید نمی توانید کرامت و مواضع خود را در لبنان و سوریه مخدوش سازید./980/ب902/د

ارسال نظرات