۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۹۶۷۷۱
رییس سازمان بسیج رسانه ملی خبر داد؛

راه اندازی قرارگاه مقابله با جنگ نرم دشمن در بسیج رسانه ملی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج رسانه ملی از شکل گیری و راه اندازی قرارگاه مقابله با جنگ نرم دشمن خبر داد و گفت: سازمان بسیج صدا و سیما در حوزه تولیدات، سریال، فیلم و انیمیشن فعالیت ها و تولیدات خوبی داشته است.
جعفري رييس سازمان بسيج رسانه ملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اصغر جعفری عصر امروز در دیدار فرماندهان بسیج رسانه ملی با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، گزارشی از فعالیت های سازمان بسیج رسانه ملی ارائه کرد.

 

وی گفت: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به دلیل گستردگی خود از سازمان های رسانه ای مهم جهان اسلام به شمار می آید.

 

جعفری بیان کرد: در درون مجموعه بخش قابل توجهی از نیروهای، متعهد، انقلابی و وفادار در قالب سازمان بسیج شکل گرفته است و فعالیت های خوبی را انجام می دهند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه ملی اضافه کرد: چهارده هزار از نیروهای متخصص حوزه های تولید، فنی و رادیو و تلوزیون در قالب بسیج رسانه ملی فعالت می کنند.

 

جعفری اضافه کرد: خوشبختانه از دو سال گذشته بسیج سازمان مبتنی بر راهبردهای تخصصی رسانه ملی دارای ساختار جدیدی شده و به ازای هر معاونت سازمان یک حوزه بسیج و به ازای هر اداره کل و شبکه یک پایگاه بسیج ایجاد شده است.

 

وی بیان داشت: تلاش مجموعه بر این است که این سازمان را در فرآیند مناسب به سازمان اصلی رسانه ملی نزدیک کنیم تا نیروهای انقلابی بتوانند در مجموعه فرآیند تولید پیام نقش آفرین باشند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه ملی ابراز داشت: خوشبختانه سازمان بسیج صدا و سیما در حوزه تولیدات، سریال، فیلم و انیمیشن فعالیت ها و تولیدات خوبی داشته است.

 

جعفری اضافه کرد: سازمان بسیج رسانه ملی در بحث کادرسازی و تربیت نیروی انسانی برای صدا و سیما نیز تلاش می کند و این موضو را یکی از مهم ترین ماموریت های خود می دانیم.

 

وی از شکل گیری قرارگاه راهیان نور در سازمان بسیج رسانه ملی خبر داد و اضافه کرد: در حوزه جنگ نرم نیز یک قرارگاه با هفت کارگروه شکل گرفته است و با بهره گیری از نخبگان متعهد این عرصه را مدیریت می کند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه ملی افزود: در حوزه سایبری نیز یک قرارگاه و هفت گردان نیز سازماندهی شده است که در فضای مجازی حضور مؤثر و هوشمندانه ای را داشته باشند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه ملی تاکید کرد: نگاه رییس رسانه ملی و سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین معطوف به این است که بسیج سازمان باید مجموعه ای هوشمند و متخصص در حوزه رسانه باشد تا کمک کند این بار سنگین به سر منزل مقصود برسد.

 

وی در پایان بیانات مراجع تقلید را راهگشای تمام نهادها و اقشار جامعه و بسیج رسانه ملی دانست. /924/پ202/ج

ارسال نظرات