۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۷۱۲۶

فراکسیون حزب الله لبنان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر و ملت ایران تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ فراکسیون حزب الله( وفاداری به مقاومت) در مجلس نمایندگان لبنان با صدور بیانیه ای، سی و پنجمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت ایران تبریک گفت.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فراکسیون حزب الله( وفاداری به مقاومت) درمجلس نمایندگان لبنان با صدور بیانیه ای، سی و پنجمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی را به حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران تبریک گفت و تاکید کرد که از موفقیت های بزرگی که ایران انقلابی در زمینه ها و سطوح مختلف رقم زده است، احساس غرور و افتخار می کند.

 

در این بیانیه که شامگاه پنجشنبه و در پایان نشست هفتگی این فراکسیون منتشر شد، یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی گرامی داشته شده و آمده است که ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از استقلال، حاکمیت و تمدن نمونه خود قربانی های گرانقدری را تقدیم کرده است.

 

فراکسیون حزب الله همچنین از کمک های مداوم جمهوری اسلامی ایران برای تحقق ثبات و آرامش در لبنان ، حمایت از حق مشروع مقاومت ملت آن در مقابل اشغالگران اسراییلی و تجاوزهای مستمر آنها و کمک بزرگ به بازسازی لبنان قدردانی کرده است.

 

نشست فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان به ریاست « محمد رعد» در مقر آن در منطقه حاره حریک ضاحیه جنوبی بیروت برگزار و در آن آخرین تحولات در عرصه های سیاسی، امنیتی و اقتصادی لبنان به ویژه انفجارهای انتحاری تروریستی در منطقه شویفات بیروت و شهر هرمل بررسی شد.

 

در این نشست تاکید شد که گروه های تکفیری تروریستی، وحدت ملی، سلامت و امنیت مردم لبنان را تهدید و حیات اقتصادی آن را تعطیل کرده و برای زمینه سازی اجرای سیاست های متناسب با طرح غربی - اسراییلی در منطقه، ناامید کردن ملت ها، و نابودی زیرساخت ها و نقاط قوت کشورها در جهت منافع بیگانگان، دست به هر جنایتی می زنند./980/ب102/د

ارسال نظرات