۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۹۷۱۷۴
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:

کری «دوست واقعی» اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ وزیر خارجه رژیم اشغالگر در حالی که برخی از وزرای دیگر کابینه نتانیاهو وزیر خارجه آمریکا را ضداسرائیل خوانده‌اند گفته که او دوست واقعی اسرائیل است.
کري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «آویگدور لیبرمن»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که «جان کری»، وزیر خارجه آمریکا «دوست واقعی اسرائیل» است.

 

وزیر خارجه این رژیم افزود: می‌خواهم یک چیز را روشن کنم. کری دوست واقعی اسرائیل است. چه دلیلی دارد دوستانمان را به دشمن تبدیل کنیم؟

 

وی درباره تلاشهای جان کری برای پیشبرد مذاکرات سازش فلسطین و اسرائیل گفت: جان کری در حال رهبری درست این فرایند است. ما حالا داریم با آمریکایی‌ها اصولی طراحی می‌کنیم تا به طور مستقیم با فلسطینی‌ها مذاکره کنیم.

 

برخی از مقامات کابینه اسرائیل طی هفته‌های اخیر از جان کری به خاطر سخنانی که در کنفرانس امنیتی مونیخ ایراد کرده بود انتقاد کرده بودند. وزیر خارجه آمریکا در مونیخ به اسرائیل هشدار داده بود که کمپین‌های مشروعیت‌زدایی از این رژیم در حال راه‌اندازی است.

 

چندین نفر از وزرای کابینه نتانیاهو گفتند که جان کری ضد اسرائیل است و سخنان وی جنبش‌های تحریم این رژیم را تقویت کرده است./982/ب103/د

ارسال نظرات