۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۹۷۱۸۵
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

فرهنگ شهادت طلبی معادلات غرب را با چالش مواجه کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان این که فرهنگ شهادت طلبی معادلات غرب را با چالش مواجه کرده است، تصریح کرد: دشمنان از روحیه ایثارگری ملت ایران هراسان بوده و می دانند این جا عراق نیست که وقتی نیروی هوایی آمریکا آن جا را کوبید نیروهای گارد ویژه ریاست جمهوری صدام دست ها را بالا برده و سلاح ها را انداختند.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، عصر جمعه در جشن بزرگ انقلاب اسلامی که در روستای هلی کتی شهرستان آمل برگزار شد با بیان این که انقلاب اسلامی در دوران عمر خیلی صحنه ها را دیده و محک زده است، گفت: هر انقلابی را در دنیا ملاحظه کنیم با همه قدرت خود با یکی دو حرکت یا از مسیر خارج شده و یا نابود شده است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان توطئه ها و تحریم های بسیاری برعلیه کشور ما طراحی کردند، بیان داشت: کودتای نوژه یک کودتای ساده نبوده و از ابتدای انقلاب برنامه ریزی شده بود و آن ها با اطلاعات جامع کار کرده و می خواستند به اهداف خود برسند که به راحتی کشف و خنثی شدند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، افزود: در مسأله طبس فقط سه سرباز آمریکایی سی هزار نارنجک همراه خود داشتند که نباید یک نارنجک هم سالم برمی گشت و آن ها می خواستند این نارنجک ها را در تهران منفجر کرده و آزادی گروگان ها همراه با کودتا در تهران باشد.

 

یوسفیان ملا با بیان این که آن ها گفتند ایران محور شرارت است و باید آن را از بین ببریم، ادامه داد: آن ها به این نتیجه رسیدند برای رسیدن به این مقصود ابتدا باید افغانستان را بگیریم که 400 هزارنیرو وارد این کشور کردند و به عراق هم حمله کرده و آن چنان در آن جا مسلط شدند که یک آمریکایی را به عنوان شخص اول عراق قرار دادند، اما باز هم نتواستند به اهداف خود برسند.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با اشاره به این که آن ها نتواستند به کشور ما حمله کنند چون معادلات آنان جواب نداده است، افزود: خون های پاک شهدا به عنوان تضمین کننده و پشتوانه انقلاب اسلامی است که باید در پاسداشت خون های این عزیزان کوشا باشیم.

 

وی  با بیان این که فرهنگ شهادت طلبی معادلات غرب را با چالش مواجه کرده است، تصریح کرد: دشمنان از روحیه ایثارگری ملت ایران هراسان بوده و می دانند این جا عراق نیست که وقتی نیروی هوایی آمریکا آن جا را کوبید نیروهای گارد ویژه ریاست جمهوری صدام دست ها را بالا برده و سلاح ها را انداختند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران مقاومت و مبارزه ثبت شده است، گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی روحیه والایی در خنثی سازی توطئه ها و تحریم های دشمنان دارند.

 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این که اگر تصمیم قاطع مدیران در جهت حل مشکل مردم نباشد و به دنبال مال اندوزی بروند به نتیجه ای نمی رسیم، افزود: مدیران باید بدانند از سوء استفاده های مالی به راحتی بیرون نمی روند و امثال بابک زنجانی ها تصورش را نمی کردند روزی به زندان بروند.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که خداوند منان این امر را افشا کرده است، بیان داشت: از حضرت حق می خواهیم هرکس در جهت تضعیف نظام ایستاده و می خواهد حقوق مردم را تضییع کند به اهداف خود دست پیدا نکرده و رسوا شود.

 

وی درپایان، گفت: اگر خواستیم انقلاب اسلامی را سرپا نگه داریم باید با مسائل فساد مقابله کرده که در این صورت ابرقدرت های نمی توانند کاری از پیش ببرند./950/پ202/ب

ارسال نظرات