۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۹۷۳۴۶

گردهمایی رهبران انقلاب بحرین برای برگزاری مراسم سومین سالگرد انقلاب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ انقلابیون در بحرین برای برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای سومین سالگرد انقلاب گردهم آمدند.
جنبش ياران انقلاب 14فوريه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شماری از انقلابیان و نمایندگان احزاب و جمعیت‎های سیاسی مخالف در بحرین برای برنامه ریزی و هماهنگی لازم به منظور برگزاری مراسم سومین سالگرد انقلاب در منزل عبدالوهاب حسین رهبر جریان اسلامی الوفا در شهرک النودیدرات در غرب شهر منامه گردهم آمدند.


تجمع انقلابیان و نمایندگان احزاب و جمعیت‎های سیاسی مخالف در راستای آمادگی برای برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد آغاز انقلاب ملت بحرین مصادف با 14 فوریه صورت گرفت.


نمایندگان نیروهای انقلابی و احزاب و جریان‎های سیاسی مخالف در این گردهمایی بر حضور گسترده در نافرمانی مدنی در سومین سالگرد انقلاب تاکید کردند.


جنبش جوانان 14 فوریه بحرین مردم، انقلابیان و احزاب و جمعیت‎های مخالف را فراخواند تا از روز 13 تا 15 فوریه به مدت سه روز در نافرمانی مدنی و اعتصاب عمومی در این کشور شرکت کنند.


مردم بحرین در 14 فوریه سال 2011 میلادی انقلاب و اعتراضات مسالمت آمیز خود را برای دستیابی به آزادی و عدالت و روی کار آمدن حکومتی منتخب در کشورشان آغاز کردند که با سرکوب‎گری شدید رژیم روبرو شد.


مرتضی السندی نماینده جریان اسلامی الوفا گفت: انقلاب در مرحله حساس و مهمی قرار دارد زیرا رژیم از طریق طرح فریبکارانه سلمان بن حمد آل‎خلیفه برای گفت وگو در تلاش برای کاستن از تحرکات انقلابی است و در این وضعیت وحدت ملت بحرین و مشارکت موثر آن‎ها در سال‎روز انقلاب و نشان دادن حضورشان به جامعه جهانی ضروری است.


سعید الشهابی از مسؤولان ارشد جنبش اسلامی احرار بحرین نیز گفت: خون شهدا و ادامه جنبش انقلابی رژیم بحرین را در تگنا قرار داده است و گرامیداشت سال‎روز انقلاب به معنای دمیدن روح تازه در آن است.


عبدالغنی خنجر سخنگوی جنبش مخالف حق بحرین نیز بر حق ملت بحرین در تعیین سرنوشت و بازخواست عاملان قتل شهدا و رهایی از دست رژیم دیکتاتوری و درصدر آن‎ها حمد بن عیسی آل‎خلیفه حاکم بحرین تاکید کرد.


وی خواستار حضور مردم در خیابان‎ها در سال‎روز انقلاب و مشارکت در همه مراسم مربوط به آن شد./994/ب102/د

ارسال نظرات