۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۹۷۴۰۵
نشانه‌های انتفاضه سوم؛

حمله جوانان فلسطینی به نظامیان صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ حمله جوانان فلسطینی به چند مانع نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری که منجر به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست هم شد، نشان از آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان دارد.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که یک جوان فلسطینی اقدام به پرتاب یک بمب دست‌ساز به سمت نظامیان اسرائیلی در مانع ایست و بازرسی «مکابیم» در مسیر 443 (اللطرون) کرده که در جوار روستاهای غرب رام الله واقع شده است.

 

بنابر اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی این حمله تلفات جانی یا خسارات مادی برجا نگذاشت و نظامیان اسرائیلی با شلیک به سمت این جوان فلسطینی به وی پاسخ دادند.

 

اما در اردوگاه پناهندگان فلسطینی «الدهیشه» در استان بیت لحم در جنوب کرانه باختری نیز سپیده دم امروز درگیری‌های شدیدی بین جوانان فلسطینی با نظامیان اسرائیلی رخ داد که در اثر آن یک نظامی اسرائیلی به دلیل پرتاب سنگ آسیب دید.

 

پیشتر نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه یورش آورده بودند و خواستار تسلیم شدن دو آزاده فلسطینی محمد إبراهیم زواهره و سعید إیاد علیان به دلیل فراخوانده شدن از سوی شاباک شده بودند.

 

«حسن خریشه»، نایب رییس دوم مجلس فانونگذاری فلسطین درباره حوادث جاری در کرانه باختری گفت که این حوادث تاکید می‌کند که انتفاضه سوم فلسطینیان در راه است.

 

خریشه که با خبرنگار خبرگزاری فارس در طولکرم گفت‌وگو می‌کرد، افزود: ملت فلسطین در برابر طرح‌های خطرناک وزیر امور خارجه آمریکا سکوت نمی‌کند و جوانان ما دارای آگاهی و بیداری و قدرت مقابله با هر توافقنامه‌ای را دارند که اصول و مبادی ملی آنها را زیر پا بگذارد./982/ب102/د

منبع: فارس

ارسال نظرات