۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۹۷۴۱۷
روایت تازه مسلمان برزیلی:

با سلام به اسلام با کابوس‎ها خداحافظی کردم

خبرگزاری رسا ـ تازه مسلمان برزیلی می‎گوید: اسلام محرک شفای من بود، اسلام امیدواری مطلق را در من زنده کرد.
تازه مسلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، « عائیشه» زن تازه مسلمان برزیلی که پیش از این «ناتالی» نام داشت و در فرانسه بزرگ شده است از قصه روی آوردن به اسلام روایت می کند، وی شش سال اول زندگی اش با مادرش زندگی می کرده و بعد از آن خانواده دیگری سرپرستی او را پذیرفتند و او را به فرانسه آوردند.


داستان تحول دختر جوان اینگونه رقم خورد که می گوید ورود به اسلام خداحافظی با کابوس ها بود.


وی ادامه می دهد: اسلام موتور شفای من بود، اسلام امیدواری مطلق را در من زنده کرد، و باعث شد تا دلیل همه سختی هایی را که متحمل شدم، درک کنم، بعد از درک این حقیقت به صراحت می توانم بگویم شفا یافتم.


اسلام موجب شد تا زنده بمانم، و این درست زمانی بود که در برهه ای از زندگی ام یک هفته ای خود را مشغول دیدن فیلم های آخرزمان کرده بودم و به شدت افسرده بودم در حالی که آن روزها را روزهای آخر عمرم می پنداشتم راهی نورانی و بی پایان به رویم گشاده شد.


ازدواج من را با اسلام آشنا کرد، همسرم را در آوریل 2009 دیدم، شخصی که به حضورش در زندگی ام نیاز داشتم و در دین اسلام بسیار جدی و مصمم بود، اما بدون درک نمی خواستم مسلمان شوم ، شوهرم انگیزه نزدیکی به خدا را در من زنده کرد، جالب است بدانیم مادرم در همان روز ازدواجم مسلمان شد و گفت: چرا نباید به الله ایمان بیاورم در حالی که این همان خدایی است که همه عمر از او برای دخترم طلب آمرزش و سلامتی می کردم. مادرم بیمار بود و همه دکترها او را جواب کرده بودند با گرایش به اسلام او شفا پیدا کرد. دوهفته بعد از ازدواجم باردار شدم و به راز خلقت پی بردم و در آن کنجکاو شدم و همین امر من را به خدا نزدیک و نزدیک تر کرد.


قلب من هنز هم شکننده است و آدم حساسی هستم اما با ورود به اسلام قلبم آهن ربایی شده که نیروی عجیبی را از پروردگار جذب می کند./982/ب102/د

منبع: شبستان

ارسال نظرات