۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۹۷۵۴۰
تولیت مسجد مقدس جمکران:

رادیو معارف فصلی از کتاب نقش‎آفرین قم در آخرالزمان است

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران تاسیس رادیو معارف را کار بسیار ارزشمندی خواند و گفت: به اعتقاد من اگر صدا و سیما دو کار ارزشمند انجام داده باشد تاسیس شبکه رادیو معارف و قرآن است.
راديومعارف فصلي از كتاب نقش آفرين قم در آخرالزمان است
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجتالاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در حاشیه دیدار از رادیو معارف در جمع مدیران این رادیو گفت: ما اگر بر مرز حق و باطل بایستیم و چارچوب‌ها و معیارها را دقیق عمل کنیم خداوند کارهای ما را پیش می برد و قطعا کمک می‌کند و یکی از این معیارها رعایت دستورات دین در یک رسانه اسلامی و پافشاری بر این معیارهاست.
تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: فطرت‌های پاک و به ویژه مردم هم اکنون تشنه معارف دین و حقایق اسلام ناب هستند و من افراد زیادی مانند پزشک فوق تخصص می‌شناسم که در مطب و محل کارشان همیشه به رادیو معارف گوش می‌کنند.
وی تصریح کرد: من به نسل حاضر غبطه می‌خورم، چون در زمانی کودکی اگر ما چنین رسانه‌ای داشتیم شناخت بیشتری نسبت به معارف اسلام پیدا می‌کردیم لذا تاسیس رادیو معارف کار بسیار ارزشمندی است و به اعتقاد من اگر صدا و سیما دوکار ارزشمند انجام داده باشد تاسیس رادیو معارف و قرآن است که البته رادیو معارف با عمق بیشتر و پختگی بیشتری این رسالت را انجام می‌دهد چرا که در کانون معارف دینی قرار دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به اینکه در استفاده از میان برنامه ها سلیقه مخاطبان در نظر گرفته شودتاکید کرد: از این رسانه انتظار داریم که در این زمینه توجه ویژه داشته باشد و برای تنوع صداها و آواهای معارفی و تولید آثار جدیدتر دقت ویژه‌ای بشود.
وی همچنین گفت: من معتقدم رادیومعارف فصلی از کتاب نقش آفرین قم در آخرالزمان است که معارف دین را به گوش جهانیان می رساند و امیدواریم به لطف خداوند متعال و عنایت خاص حضرت ولی عصراوراحنا فداه گام‌های بلندتری در جهت اشاعه دین مبین اسلام برداریم.
در پایان این دیدار زمینه‌های همکاری مشترک بین رادیو معارف، شورای معارف معاونت صدا و مسجد مقدس جمکران بررسی و مورد تاکید قرار گرفت./9191/د102/ی
ارسال نظرات