۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۶۲۶
حجت الاسلام والمسلمین فاضل:

ملت ایران با خلق این حماسه عظیم طومارهای روی میز استکبار جهانی را در هم پیچیدند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین فاضل حضور حماسی و بی نظیر مردم در راهپیمایی امروز را روز تجلی اراده ملی و روز میثاق ملت با روح بلند امام راحل و شهدا و روز لبیک به ولی امر مسلمین جهان دانست و گفت: ملت ایران با خلق این حماسه عظیم طومارهای روی میز و زیر میز استکبار جهانی را در هم پیچیدند.
حجت الاسلام و المسلمين محمد فاضل، مسؤول حوزه علميه فيضيه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین محمد فاضل بابلی، تولیت حوزه علمیه فیضیه مازندران در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با گرامیداشت دهه فجر گفت: زنده نگه‌داشتن خاطرات دهه مبارکه فجر بر همه کسانی که در راه انقلاب اسلامی تلاش داشته اند ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین فاضل بابلی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: ملت ایران امروز بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حضور خود در دفاع از انقلاب را نشان دادند.

 

وی با اشاره به این که حضور امروز ملت ایران معنای بسیار زیادی برای دشمنان نظام و انقلاب دارد، گفت: دشمنان باید بدانند که این ملت هیچ گاه از عهد و پیمان خود با انقلاب، امام و رهبری نظام عقب نشینی نخواهند کرد.

 

تولیت حوزه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که ملت ایران با این شکوه و عظمتی که خلق کردند بار دیگر بر پایبندی و دفاع از آرمان های انقلاب تأکید کردند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب پاسخ کوبنده ای از سوی ملت بزرگ و با بصیرت ایران دریافت کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین فاضل حضور حماسی و بی نظیر مردم در راهپیمایی امروز را روز تجلی اراده ملی و روز میثاق ملت با روح بلند امام راحل و شهدا و روز لبیک به ولی امر مسلمین جهان دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران با خلق این حماسه عظیم طومارهای روی میز و زیر میز استکبار جهانی را در هم پیچیدند.

 

تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل با اشاره به این که ملت ایران همواره در جهت آرمان ها و اهداف نظام حرکت کرده اند، افزود: مردم ایران در یک حرکت آسمانی با رهبری مرجعی صادق، عارف و خالص توانستند رژیم طاغوت را سرنگون و نظامی مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت مستقر کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین فاضل بابلی به نقش روحانیت در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و همچنین کارآمدی دین در اداره جامعه اشاره کرد و گفت: در شرایطی که جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی به راه افتاده است نقش روحانیت در شناسایی دشمن که حضورش برای خیلی از افراد قابل لمس نیست بسیار مهم است.

 

وی با بیان این که باید در عمل، اخلاق اسلامی را حفظ کرد، اظهار داشت: شناساندن برنامه های دشمن به مردم و آگاهی دادن به آنان باید به درستی  صورت گیرد.

 

تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل اصل ولایت فقیه را از اصول قانون اساسی عنوان کرد و گفت: این اصل باید هم بر اساس قانون و هم بر اساس دین برای مردم تبیین شود.

 

وی اظهار داشت: رهبری نظام جمهوری اسلامی را مجتهدی جامع الشرایط برعهده دارد و ایشان با رهبری خود جای خالی امام راحل را پر کردند.

 

این استاد حوزه علمیه به توطئه های دشمنان در سی و پنج سال بعد از انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: با وجود رهبری فرزانه و عالم به عنوان ولایت فقیه و وحدت کلمه مردم و تبعیت از ولایت، امروز انقلاب اسلامی  به مانند درختی تناور الگوی مستضعفان عالم است.

 

تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل با بیان این که استقرار نظام جمهوری اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است، گفت: ظهور امام زمان نیازمند آماده سازی بسترها و فراهم شدن شرایط است که می بایست از سوی شیعیان و مسلمانان انجام شود، لذا تنها اعلام زبانی زمینه ظهور  را فراهم نمی کند./950/پ202/ب

ارسال نظرات